Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Roligt grattis till tillökningen då!

• mammageno

Hihi jag kan inte hålla mig om sånt...ditt argument att ta hem den; måste se så allt är ok annars kanske det tar tid att byta med ev leveranser. Det körde jag med min man!

• mammageno

Men om det inte är mannen som undrar varför utan det tex råder platsbrist som min syrra hade då kan du ju ha det sommargument till dig själv även; jag måste veta hur mkt plats det behöver göras...

• mammageno

Visste det ! Dessa män! Fattar inget!
    Nä men skämt åsido det låter klokt att låta den vara då. Men efter flytten borde det gå bra, roligt att få både barn och nytt boende! (och en bugga !)

• mammageno

Jag har inte bee + men en bee och en CAM och jag skulle inte köra bee som endavagn iaf.

• mammageno

Nu kommer det! Mina undermedel )) Hahaha!

1./Duscha raringen och tvätta med diskmedel och mjuk svamp

2./Autosol
    Mkt milt slipande, jätte bra! Finns ibland två sorter, ta den mildaste och gnugga inte för länge men det tar bort smårepor och ränder. Finns på Lantmännen och de stora som Ica maxi och Coop. Ta ej på svart plast men på det vita är det grymt! Blir kritvitt igen! På kromet och ev smårost

• mammageno

Jag har bytt suffla på min bee och har en matchande dyna till och till camen har jag orange suffla (faktiskt sommar suffla) och skall sy ett matchande sittdelstyg till som jag köpt tyg till. Jag har svart fleece top men jag har svårt att ha den dammfri, helt omöjligt! Så jag tänkte sy en egen suffla tills jag kan bestämma mig vad jag vill ha för färg på topsettet. Eller ja jag har sett en kombi jag vill ha men då måste jag byta till röd sittdelsbas...

• mammageno

Tänk en offwhite suffla med en ljus fuskpäls dyna till vintern...

• mammageno

Absolut inte slipmedel till svart vagn!!!
    Ta återigen dig till bilavd och där finns rubbing för gamla billacker läs på flaskan och be om hjälp! Back to black vax kan ibland bli ok även om det inte blir lika glansigt.
    Det kan bli jätte blankt o fint men om man inte vet hur man gör så kan det bli förstört.

På min systers GO hade hennes man tagit blackvax rätt överallt även den vita GO texten och eftersom det stelnar är det svårt att få bort. Kul...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21