Bugaboo-tråd nr 21
Fast med bee'et var tanken ...
Fast med bee'et var tanken ...
Jag vile men min man o syrra sa att det inte går att sälja vidare sen!?
Fläta! Jag gör det om jag vill! Skitsamma om det inte går sälja sedan

Hihi jag fattar! Ursäkta trådkapningen men jag har lite tråkigt och drack för mycket kaffe så nu är jag som duracellkaninen!
Ang mässa; thj kan inte en butik hålla i en sån sak!?
lätt att få sålt massor!!
Och eftersom jag kom på idéen borde jag få en röd sittdel o rosa toppset I gåva eller huuur!!!
hahahHAHA
Ja jag fick ju delar från Holland som min man överraskade mig med!! Så nu har jag byggt en helt ny classic!
Den andre skall min syster få köpa billigt! Vi hade tänkt göra så rolös vi insåg hur dyrt det var och att det inte skulle löna sig men min man jobbar ju i Holland ibland och jag tyckte han kunde köpa där, men han sa sist att det var lika dyrt och de hade inte inne osv plus att han låssades ha beställt hjul åt mig i från vår barnvagnsbutik men det var en vit lögn för han hade beställt till butiken i Holland och fick hjälp att pruta Lite av sin kollega så nu när han for dit igen hämtade han upp sakerna!! Gulligt !! Han kom hem sent närmare 12 tror jag och fick en glad fru! Men jag satte i hop allt mitt i natten!! Kunde inte hålla mig, hjulen GLÄÄNSERRR...(myprescious..)
Insomnie; jamen självklart!!
Nä det vart missad effekt!