Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Jag kanske inte svarar förrens i morgon då jag syr för glatta livet! Barnvagnsdyna!

• mammageno

På tex Coop Ica maxi och mekonomen och granngården/lantmanna det är en tub i en pappförpackning brukar finnas vid bil eller vid cykelavd. Färger svart med rött på. fråga för den är gryyym!
    Visst gjorde det skillnad?!

• mammageno

Åå joddan du bakar seriöst då! hokus pokus så sätter det i gång i kväll!

Låter som en smart ide, tråkigt på $ bara men det finns en Ltd offwhite på tradera för 3000 i nyskick

• mammageno

Tänkte jag lägger in mina bilder från idag och klipper det sista på dynan så ger jag mig för idag... På camen har jag bara lagt tyget i, det är ett projekt före sedan så...

• mammageno

Det som ramen sitter i räknas inte som matt plast det glänser om det plus de små plupparna vid vajern.
    Lackrengöring kan man ta i första hand och autosol om det är mkt ränder i aluminiumet och rekommenderar det även till vit plast.

På ramen tog jag lite ljummet diskmedelvatten och en mjuk svamp. Är det grått och tråkigt kan man säkert ta lite diskmedel med dem där lotion/vårdande effekten men prova då på ett osynligt ställe.

• mammageno

Det om bee+ det är en grym vagn på sommaren stan och för tvååringar sedan hade jag nog inte använt den på vintern men flera har gjort det. Till små med och det går utmärkt!

• mammageno

Åh jag är SÅÅ glad!!

Jag köpte ett nytt chassi till min bee för ett tag sedan och min man kom hem sent igår och har överraskat mig med helt nya delar till det så nu har jag Två ! Bee:-O
    Vi har pratat om det innan men kommit fram till att det är för dyrt och förra gången han var i Holland sa han att de inte hade varorna hemma men i själva verket beställde han dem då eftersom hans holländska kollega prutade åt honom så fick han bra pris!! Jihoo!
    Gulle min man han vet hur man tillfredsställer en kvinna med vagnbegär!

Det enda är att de i holland inte går beställa sitsen och sittdelstyget för sig, så nu har jag ett över. (Men det har jag tänkt klä om, min mamma är tapetserade så hon skulle hjälpa)
    Och tyget är annorlunda än de andra, mkt tunnare sidor tex. Och flärparna går inte ner liksom. (gamla bee jag talar om, gillar den mer faktiskt)
    Så nu har jag en helt NY classic!!

• mammageno

Hej igen!
    Ja visst är han gullig min manî?? han överraskar ofta med saker! Sist med fina skor!
    Ja jag sa detsamma ; vad skall jag ha två vagnar till men min syrra skall ju ha barn i sommar och den med lift i när de inte har sin UJ duo har hon suktat efter men hennes man sa nej innan då de har sin brio GO kvar. Men nu skall de sälja den så då fick hon den för 1800:- (samma som jag gav) med lite saker extra. Jag ringde henne i morse och sa att det blivit av med de extra delarna o hon sa jippi! Tom hennes man tjafsade inte eftersom de får $ för GO n och det var billigt! Så det är redan löst!

Nu har jag sytt färdigt dynan jag gjort och även sittdelsöverdraget till Camen. Dynan jag sydde till min mans holländska kollegas CAM fick tummen upp, roligt för jag antar det var därför han hjälpte oss, roligt när det kommer igen o går runt omtanke!
    Nu skall jag ge mig på en sufflett och leoparddynan som jag har liggandes och suffletten till bee'et osså...oj mycket blir det och till råga på allt fick min lilla tjej ev. Öroninfl. Av förkylningen så det åkte vi o kolla och fick recept på i går em. Men det var nog bara lite svårt med snoret. Det är lite meckigt att fixa på kvällen och med mannen som var bortrest ville jag inte sitta på akuten då...

• mammageno

Och min kokong myggnät kommer nästa v. Roligt!
    Hon som sålde den var jätte tålmodig för jag velade så, snälla människor det finns.

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21