Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Bugaboo-tråd nr 21

Berit82 skrev 2010-08-19 21:09:56 följande:
    Hej! Är galet irriterad på mig själv. Missade Kidzshops superrea på de gamla åkpåsarna eftersom jag hela tiden tänkte att jag köper en sen... Vet ni om det finns något mer ställe som har bra rea på de gamla åkpåsarna, antingen på nätet eller i Gbg-området? Jag är mest intresserad av en rosa.
    Kanske barnbutiken.net?
  • bohusbebis
    Asereht skrev 2010-08-24 19:35:55 följande:
    Been there done that här med, tre ggr tom.   Jag tycker de är så snygga men är inte alltid kär i den användningsmässigt. Tyst Fast ibland undrar jag om det inte bara är så att jag tröttnar och vill testa något nytt...nä, så kan det ju inte vara! Drömmer
    been there.... den är fulsnygg men jag kan bara inte med den säckande suffletten. Den ser liksom "satt" ut... Men rullar underbart! Vi hade en ärtgrön. Å så fin den var...
  • bohusbebis
    StaffenAssar skrev 2010-08-26 19:40:01 följande:
    Fast sådär satt inte min sufflett, förstår inte vad de har gjort Obestämd
    Inte min klädsel heller... Jag testade en 06-klädsel och det enda som jag upplevde störde var att det "knöglade sig" under suffletten...
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 10:16:04 följande:
    Nu har jag skaffat camen med...denna skall bli min
    www.blocket.se/alvsborg/Bugaboo_Cameleon_2889... hur är det chassit?
    Åh va kul! Jag var sååååå nära att kasta mig på telefonen när jag såg den, men sen hejdade jag mig för egentligen behöver vi verkligen inte en vagn till... Är så nöjd med Bee:n, men saknar ibland de där stora hjulen... Fast dottern börjar nog bli lite för stor för en Cam, vi borde ha skaffat en tidigare...
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 10:37:29 följande:
    hehe jag hade frogen innan.. men gillade inte den haha älskar min bee+ men denna är ju lite mer "höst vinter"
    Vi har en robust Mountain Breeze som får slita denna vinter åxå. Älskar den med Flört. Men grattis - å det var nog ett himla bra pris!
  • bohusbebis
    BumbiB skrev 2010-08-27 14:56:19 följande:
    Tack! Ar hemma i Stockholm pa besok och min resevagn gick sonder och da tankte jag att det var en bra ursakt att kopa en ny vagn....
    Har åxå försökt komma på ursäkter för att köpa ny vagn till drygt 2 åriga dottern.... Tror mig läst nånstans att Cam:en t.ex passar barn upp till 3-4 år... Säkert nån här som vet bättre...
  • bohusbebis
    zasata skrev 2010-08-27 18:58:21 följande:
    du är inte sugen på ett byte ;)
    Nä den håller jag hårt i Tyst! Men en zapp skulle nog sitta fint i vagnsparken... Flört
  • bohusbebis
    Fröken Småland skrev 2010-08-27 19:32:00 följande:
    Vad är det för skillnad mellan Breeze och Terrain?
    Breeze är i storlek som Swift, men fast framhjul. Å så har den idiotiskt nog slutat tillverkas... Den är suverän i all terräng! Utom möjligen trånga affärer....
  • bohusbebis

Vår vagn fick sig några törnar förra året när vi reste till Thailand och bagaget fastnade i en strejk.
    Jag kontaktade resebolaget när vi kom hem, egentligen bör man göra det direkt på flygplatsen om man då upptäcker skada. Jag fick sedan köpa nya delar och skicka kvitto till dem, väldigt smidigt. Bokar du resa med kort kan det kanske åxå täcka ev skada. Vi fick ersättning från vår hemförsäkring då vårt bagage blev 48 tim försenat pga av strejken, dock inget fr flygbolaget... Det är dock inget som hjälper om man står på resmålet med en havererad vagn som man räknat med att använda

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21