Inlägg från: mammageno |Visa alla inlägg
  • mammageno

Bugaboo-tråd nr 21

Jag måste fråga; är jag bortskämd eller finns det uns av sanning i detta; jag tycker camen är lite svajig och stor? Det är väl för jag har bee att jämnföra med, den är ju så smidig !

• mammageno

AnPa; du har så rätt! Det är därför!

Den känns så stor och ändå r den inte det! Jag glor dock vidare på breezen för jag har ju ett beroende att tillfredsställa

• mammageno

Hej ja jag säljer camen faktiskt :-s jag köpte en breeze idag och känner den passar bättre här på landet och i vinter även om jag verkligen älskar camens pimpningsmöjligheter så kör jag mest på grus och gamla by-trottoarer. Jag skyller på bohusbebis ) hihi
    den är för fin för skola hem körning och för dyr för det.
    Jag bestämde mig på en handvändning så ...ja jag hoppas det stannar vid breezen och att jag känner mig nöjd annars får jag la prova p

• mammageno

Prova några fler vagnar, jag verkat fått in snitsen!!?

Ja det går snabbt ibland, får se om jag ångrar mig...

• mammageno

Jag skall nog sy en extra dyna o sufflett till i leopard om jag hinner o skicka med.

Jag har haft en knäpp dag idag, godnatt vi ses!

• mammageno

Hej igen!
    Jag veeet alldeles underpris !!? Ja, jag ville bara få igen pengarna jag lagt ut men det var ju lite fånigt. :-/
    Jag hade dock inget toppset till, det sålde jag separat.
    Jaha nu är det försent för den har rullat vidare! Till ett jättetrevligt par och inte hann jag sy ngt till jag hann börja och skickade med tyget, men det var bara sydd ihopa Men den var skitläcker verkligen, ett bra tips! Jag har kvar mönstret, men har ju inget att prova på nu.

Nu väntar jag bara på Min breeze!

Bohusbebis köpte hon dynan, är supersugen nu ?? Mailar dig!

• mammageno

Ja jag säjer då det... Är verkligen ingen buisness Woman, men blir så själaglad av glada människor, det är upplyftande!

• mammageno

Om
    Man vill följa rundningen måste man göra sömmar som "äter" upp tyget alt så kan man anv. Elastiskt tyg eller läder dom är lite blött ( kan bli svårt att få av sedan)

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21