• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Tant Pruselius

jag har en svart sufflet til min bee+"över". Har ju min röda på och ÄLSKAR ju rött så "risken" att den svarta blir använd är ju tiny, däremot... är den kanske bra att spara till försäljning?

• AnPa

Tant: nej det tror jag inte att du måste. Oftast så skriver man ju i annonsen att sufletten går att byta! Då får ju köparen byta själv (jag köpte en bee med rosa suflett fast det var den jag hade valt sist). Byt/sälj du den svarta och köp något annat skoj (läs röd sittdelsbas till camen) ;)

• Tant Pruselius
    AnPa skrev 2011-04-16 09:38:49 följande:
    Tant: nej det tror jag inte att du måste. Oftast så skriver man ju i annonsen att sufletten går att byta! Då får ju köparen byta själv (jag köpte en bee med rosa suflett fast det var den jag hade valt sist). Byt/sälj du den svarta och köp något annat skoj (läs röd sittdelsbas till camen) ;)
    Cool U know me to well
  • Joddan

Började med röd Bee sedan Khaki sedan svart och nu rosa
    En dyna skulle jag vilja ha också! Typ marimekko elller så . Inte så mkt för att blanda för många färger . Helst ton i ton

• Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-04-16 09:48:29 följande:
    En dyna skulle jag vilja ha också! Typ marimekko elller så . Inte så mkt för att blanda för många färger . Helst ton i ton
    maila på denna? men jag vet inte om den ståbrädan funkar på bee/bee+?
  • gavagai

Apropå ingenting har jag upptäckt att Cameleon är sååå mycket enklare att sy till (eller snarare att få sufletten att sitta bra på) än min gamla Frog. Snart kommer en ny suflett. Håller på att sy min första till Cam. Det tar ett tag, eftersom jag måste rita och justera mönstret samtidigt som jag färdigställer sufletten. Har nu i princip två hela vagnar, en Cam och en Frog. Roligt att leta delar och bygga! Skrattande

• Lillla My
    Joddan skrev 2011-04-16 09:48:29 följande:
    Där gav du mig en idé. Jag har ju offwhite/beige Marimekkotyg, skulle passa finfint till min offwhite Beesuffla! Frågan är när jag ska få tid bara, har ett par projekt som ligger före, och en klängig bebis. Till sommaren kanske.
  • mammageno

Visst är det ! Jag har inte gjort suffletten men ett sittdelstyg iaf!