• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • thj
    M y skrev 2011-04-16 21:27:40 följande:

Någon här som har en vagn i  svart chassi, i så fall undrar jag om färgen lätt går bort när den repas?
    Kanske någon som haft en av varje och kan berätta om för och nackdelar mellan svart och kromad ?
    Någon som bara tycker någonting om dessa två ?

Jag kan alltså inte bestämma mig vilken jag vill ha och behöver er hjälp!

Jag tycker den svarta är riktigt tålig precis som den kromade!
    Sen är jag så vansigt kär det svarta chassit,såg en röd cameleon med det svarta chassit igår och WOW så läckert
    det var ..

Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • annat82
    M y skrev 2011-04-16 21:27:40 följande:

Någon här som har en vagn i  svart chassi, i så fall undrar jag om färgen lätt går bort när den repas?
    Kanske någon som haft en av varje och kan berätta om för och nackdelar mellan svart och kromad ?
    Någon som bara tycker någonting om dessa två ?

Jag kan alltså inte bestämma mig vilken jag vill ha och behöver er hjälp!

Har haft och har både och. Har ett svart Cam-chassi och ett frog-chassi som då inte är svart. Har absolut inte lyckats få fler repor på det svarta än det andra och tycker inte det syns heller, men har nog inte fått många repor alls på det, så enligt mig är det ganska så reptåligt. Användningsmässig ser jag därför inte annan skillnad än smaksak faktiskt
  • sara1981

Sjukhusmamman:
    Jag använder oftast inte heller sittdelstygen, tycker att det är snyggare utan. :)

• annat82
    thj skrev 2011-04-16 21:32:00 följande:
    Sen är jag så vansigt kär det svarta chassit,såg en röd cameleon med det svarta chassit igår och WOW så läckert
    det var ..

Kram
    Jag som vill ha en röd sittdel också, får inte lockas ännu mer ju Kanske nästan måste bli det också
  • thj
    M y skrev 2011-04-16 16:49:00 följande:
    Ok,ja jah förstår då inte hur man får den här som på bilden...där är ju en sittdyna,men i paketet ingår ingen och inte om man köper hela vagnen heller. Någon som vet?

Tyvärr är det inte med ngn skräddarsydd klädsel till sittdelen i Ltd set ..Mig gör det inte så mycket då jag mest är ute efter sufletten (eller var,har inga vagn barn längre ) Snyft!..

Galet dock att produktbilderna är med klädseln ( tror det är på G med ny produktbild utan klädseln)..

Kram

• thj
    sara1981 skrev 2011-04-16 21:19:19 följande:
    Ja, det verkar som att bugaboo håller på att "avskaffa" sittdelstyget. Ingen av de nya/specialfärgerna kommer väl med sittdelstyg...
    Det stämmer, men de finns fortfarande med i alla basfärger!
  • M y
    thj skrev 2011-04-16 21:32:00 följande:
    det var ..

Kram
    Jag blev direkt kär i den svarta och det lutar mer åt den,har haft två Teutonia till mina andra och de är ju kromade...så jag är rädd att jag kommer tycka att en till i krom blir tråkigt. Svart/röd låter snyggt Drömmer
    annat82 skrev 2011-04-16 21:35:43 följande:
    Har haft och har både och. Har ett svart Cam-chassi och ett frog-chassi som då inte är svart. Har absolut inte lyckats få fler repor på det svarta än det andra och tycker inte det syns heller, men har nog inte fått många repor alls på det, så enligt mig är det ganska så reptåligt. Användningsmässig ser jag därför inte annan skillnad än smaksak faktiskt
    Då kan jag börja med en cam i svart chassi och sen byta till en frog i krom Låter bra!
  • M y
    thj skrev 2011-04-16 21:37:14 följande:

Tyvärr är det inte med ngn skräddarsydd klädsel till sittdelen i Ltd set ..Mig gör det inte så mycket då jag mest är ute efter sufletten (eller var,har inga vagn barn längre ) Snyft!..

Galet dock att produktbilderna är med klädseln ( tror det är på G med ny produktbild utan klädseln)..

Kram

Aha,då kan jag alltså köpa en med ocean och sen köpa det svarta toppsetet. Då har jag en vagn i 2 st. Ltd ?
    Tycker det är fult att visa något som inte finns,för när jag väl har sett något som jag gillar SKA jag ha det till varje pris en nu verkar det som att jag får ge mig
    Kram
  • thj
    AnPa skrev 2011-04-16 12:31:54 följande:
    Jag kommer inte in i min mail (har blivit hackad och sen spärrad :-/) Vad var det för koder kidzshopen hade (vår-rabattena)? Typ vår, sommar, sol osv. Kommer handla för 1400:- cirka. Om någon vänlig själ vill kolla *sneglar på sjukhusmamman*
    Hej :)
    Är det barnvagns tillbehör eller leksaker/kläder så dras rabatten av manuellt i samband med
    att ordern skickas alltså ingen kod :)

Kram