• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Kajsan
    Joddan skrev 2011-04-16 19:46:18 följande:
    Sjukhusmamman

Men det finns en ståbräda och bee på blocket. Där är det väl gamla brädan? Iaf gamla bees hjul på . Förvirrande! Måste ju funnits tre olika brädor totalt...
    Men om man köper ett nytt hjul till nya ståbrädan endast så får man ett som ser ut som ett gammalt beehjul
    Jo just det!
  • Joddan
    Kajsan skrev 2011-04-16 23:23:04 följande:
    Men om man köper ett nytt hjul till nya ståbrädan endast så får man ett som ser ut som ett gammalt beehjul
    I see! Det börjar klarna uppe i knoppen . Så summan av kardemumman är att jag inte kan ha ståbräda med tinytot (sitpallen) på min nya Bee+ ?. Visst stämmer det. Utan endast nya brädan . Eller nån annan variant som inte är BB...
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Noiis
    Joddan skrev 2011-04-16 23:28:49 följande:
    I see! Det börjar klarna uppe i knoppen . Så summan av kardemumman är att jag inte kan ha ståbräda med tinytot (sitpallen) på min nya Bee+ ?. Visst stämmer det. Utan endast nya brädan . Eller nån annan variant som inte är BB...
    stämmer tyvärr!
  • thj
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-16 21:52:44 följande:
    kom till msn Hjärta
    absolut Kyss
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    annat82 skrev 2011-04-16 21:36:52 följande:
    Jag som vill ha en röd sittdel också, får inte lockas ännu mer ju Kanske nästan måste bli det också
    Det var så läckert med röd bas till det svarta chassit (ska inte frestas) men oj såååå fint ;)
    Kram
    M y skrev 2011-04-16 21:54:37 följande:
    Aha,då kan jag alltså köpa en med ocean och sen köpa det svarta toppsetet. Då har jag en vagn i 2 st. Ltd ?
    Tycker det är fult att visa något som inte finns,för när jag väl har sett något som jag gillar SKA jag ha det till varje pris en nu verkar det som att jag får ge mig
    Kram
    Jepp,du har du två Ltd vagnar i en
    Kan inte annat än hålla med dig
    Nya ståbrädan hade väl bee hjul till en början och nu har de bee+ hjul "eller är jag ute och seglar"
    Kram
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Joddan
    thj skrev 2011-04-16 23:37:45 följande:
    Det var så läckert med röd bas till det svarta chassit (ska inte frestas) men oj såååå fint ;)
    Kram
    M y skrev 2011-04-16 21:54:37 följande:
    Aha,då kan jag alltså köpa en med ocean och sen köpa det svarta toppsetet. Då har jag en vagn i 2 st. Ltd ?
    Tycker det är fult att visa något som inte finns,för när jag väl har sett något som jag gillar SKA jag ha det till varje pris en nu verkar det som att jag får ge mig
    Kram
    Jepp,du har du två Ltd vagnar i en
    Kan inte annat än hålla med dig Nya ståbrädan hade väl bee hjul till en början och nu har de bee+ hjul "eller är jag ute och seglar"
    Kram
    Det stämmer säkert! Men det finns tre varianter av brädan nu har jag kommit på Inte två som jag trott tidigare

Man lär så länge man lever...  
    Silas 2009-03-03 Lillasyster Lily bf 2011-04-20 minigard.blogspot.se
  • Kajsan
    n
    Nya ståbrädan hade väl bee hjul till en början och nu har de bee+ hjul "eller är jag ute och seglar"
    Kram
    Det kanske beror på vilken låda de plockar från i Holland   De som kom därifrån i veckan hade "gamla bee hjul" KRAM!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2011-04-17 01:08:06 följande:
    Det kanske beror på vilken låda de plockar från i Holland   De som kom därifrån i veckan hade "gamla bee hjul" KRAM!
    Och då pratar jag alltså om lösa hjul inte hela brädor....
    Jo just det!
  • passau

jag vill ha en tiny tot eller annan variant av den, är ebay lättast eller vet någon en bra hemsida?

• bohusbebis
    Kram
    Men e det nån praktisk skillnad på de två senare?