• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Noiis
    AnPa skrev 2011-04-16 12:31:54 följande:
    Jag kommer inte in i min mail (har blivit hackad och sen spärrad :-/) Vad var det för koder kidzshopen hade (vår-rabattena)? Typ vår, sommar, sol osv. Kommer handla för 1400:- cirka. Om någon vänlig själ vill kolla *sneglar på sjukhusmamman*
    jag kan kolla det nu har vart ute i skogen hela dagen och grillat med barnen
  • Noiis

Så här står det i mailet från kidzshop
     Köp/boka barnvagn för 5000kr och få 500kr i rabatt med KOD-Sol
    Köp/boka barnvagn för 10000kr och få 750kr i rabatt med KOD -Värme
    Köp/boka barnvagn för 12000kr och få 1000kr i rabatt med KOD-Ljust
    "obs att erbjudandet inte går att kombinera med ev andra erbjudande"

För kläder/leksaker gäller följande :)
    Handla för 500kr få 50kr rabatt.
    Handla för 1000kr få 100kr rabatt.
    "rabatten avdrages av oss innan vi skickar er order"

Gäller t.om 28 april

kanon bra för mig som vill ha en swirre  

• M y

sara1981 skrev 2011-04-16 15:59:56 följande:
    M y:
    Vad jag förstått så finns det inte sittdelstyg i ocean? Bara suflett och liggdelslock.
    Ok,ja jah förstår då inte hur man får den här som på bilden...där är ju en sittdyna,men i paketet ingår ingen och inte om man köper hela vagnen heller. Någon som vet?
  • ajnas

Hej på er,
    jag har en Gecko som handtaget spruckit på i gummit/lädret/skummet. Nån som vet om det går att byta? Har sett att det finns utbytesdel till Camen, men passar den till Gecko, nån som vet?

• Joddan

Sjukhusmamman

Men det finns en ståbräda och bee på blocket. Där är det väl gamla brädan? Iaf gamla bees hjul på . Förvirrande! Måste ju funnits tre olika brädor totalt...

• Kavat

Ojoj, ser att Prus har haft fullt upp här idag!

Efter en dag på mässan så kan jag konstatera att Cresent suffletterna (blommig bl.a.) passar perfekt på en Cam! Snacka om Bugga-kopia!
    Men det står Cresent på sidan (flera cm stora bokstäver...) Men den lila blommiga såg rätt fin ut på bild.

Bugga-ståbräda. Det fanns en till Bee (har jag allt för mig?) och en till Cam/Frog/Gecko och nu passar den nya till både Cam, Frog/Gecko och Bee/+.

• Kavat
    M y skrev 2011-04-16 16:49:00 följande:
    Ok,ja jah förstår då inte hur man får den här som på bilden...där är ju en sittdyna,men i paketet ingår ingen och inte om man köper hela vagnen heller. Någon som vet?
    Det är ingen dyna det är en sittdelstyg på bilden. Alltså inget under rumpan på barnet utan täcker bara ryggen. MEN.... Sara1981 har helt rätt...
    M y:
    Vad jag förstått så finns det inte sittdelstyg i ocean? Bara suflett och liggdelslock.
    Ser ut så eftersom det står 2 delar... Kan inte tolka det på annat sätt heller.
  • Kavat
    AnPa skrev 2011-04-16 10:46:14 följande:
    Tänkte att jag skulle visa bilder på min fina groda Hjärta

Sittdelen och varukorgen är i fint skick. Suffletten är väldigt solblekt som ni ser och ska bytas ut, även framhjulen har gjort sitt så nya ska beställas så fort jag bestämt mig för vilken färg vi ska ha på sufeltten (sambon röstar för offwhite).
    Är den orange?!
    Kommer bli riktigt fin med ny suffla!
  • Kajsan
    Kavat skrev 2011-04-16 20:00:33 följande:
    Det är ingen dyna det är en sittdelstyg på bilden. Alltså inget under rumpan på barnet utan täcker bara ryggen. MEN.... Sara1981 har helt rätt...
    M y:
    Ser ut så eftersom det står 2 delar... Kan inte tolka det på annat sätt heller.
    Nä det är en miss, inget sittdelstyg ingår, det på bilden finns helt enkelt inte.
    Jo just det!