• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • MissEllie

Hej!

Eftersom 1klass som är de enda som säljer Bugaboo här i Jönköping har kursat så undrar jag nu om ni vet någon/några butiker i närliggande städer som säljer Bugaboo?

Annars får jag dra till Göteborg, vilket i och för sig är trevligt men ändå...Norr, söder, väster, öster spelar ingen roll.

Alternativt en bra webbutik för jag söker en rosa dyna till min Cameleon och ett rosa parasoll. 

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-04-26 11:17:41 följande:
    Aldrig i livet till det optimistpriset
    misstänkte det.... ligger en rosa för samma med 1 bud redan, typiskt *sjukt sugen på rosa* Och vad kommer det suget från? Jag är ju röd i n t e rosa, alls !
  • Joddan

Sneak peek på nyheten på FB. Fattar 0 vad de kan tänkas vara flr nått. En skarf?
    Ngt mer än den där "skötväskan" måste det ju vara...

• AnPa

Har ingen aning om vad som gäller för kidz. Tycker att hela hemsidan är rörig, beställde ändå där ifrån då flera sagt att den är "SÅ bra", detta var nu när de skulle ha rabatter. Enligt thj skulle rabatten dras av när man handlat men jag har fått hem fakturan nu och får betala fullpris, sjukt irriterande. Speciellt när man fått mail om att det ska dras av rabatt när man handlar barnvagn/barnvagnstillbehör/barnkläder, OCH när det står på hemsidan.

• Noiis
    AnPa skrev 2011-04-26 11:48:58 följande:
    Har ingen aning om vad som gäller för kidz. Tycker att hela hemsidan är rörig, beställde ändå där ifrån då flera sagt att den är "SÅ bra", detta var nu när de skulle ha rabatter. Enligt thj skulle rabatten dras av när man handlat men jag har fått hem fakturan nu och får betala fullpris, sjukt irriterande. Speciellt när man fått mail om att det ska dras av rabatt när man handlar barnvagn/barnvagnstillbehör/barnkläder, OCH när det står på hemsidan.
    Vad konstigt för mig funkade det helt utan problem. 
    ring upp dom och begär att få dina rabatter 
  • Fröken Småland
    MissEllie skrev 2011-04-26 11:26:38 följande:
    Hej!

Eftersom 1klass som är de enda som säljer Bugaboo här i Jönköping har kursat så undrar jag nu om ni vet någon/några butiker i närliggande städer som säljer Bugaboo?

Annars får jag dra till Göteborg, vilket i och för sig är trevligt men ändå...Norr, söder, väster, öster spelar ingen roll.

Alternativt en bra webbutik för jag söker en rosa dyna till min Cameleon och ett rosa parasoll. 
    Det är ju inte så långt till Ödeshög och Kidzshop Eller Borås kanske?
  • Sweetheartno1
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-26 11:47:21 följande:
    t.om 28
    Hade dom inte %-rabatter ? Fick mail, men hittar inte igen det ! Hittar inte erbjudandet på hemsidan heller ! Obestämd
    AnPa skrev 2011-04-26 11:48:58 följande:
    Gud va tråkigt ! Det ska du ju ringa om !! Rynkar på näsan