• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Snoppan
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-25 18:47:09 följande:
    Ja det ska jag säga..
    Hon var tvungen att köpa en ny vagn idag.. Tråkigt !
    Ja, verkligen skittråkigt
    När jag pratade med mitt försäkringsbolag innan jag åkte utomlands i oktober så sa dom att skulle en skada uppstå så ska man göra anmälan direkt på plats för att de ska kunna vara säkra på att skadan skett under flygningen och inte när man kommit hem och hunnit använda vagnen. 
  • Sassa82
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-25 17:55:56 följande:
    En tjejkompis bee blev helt ramsne när hon var ute och flög för ett par dagar sedan ! Hur gör hon ? Anmäler hon arlanda eller ? Obestämd
    Man måste anmäla sånt på flygplatesn innan man går genom tullen.
  • Sassa82

Någon som har kolla på andrahandsvärdet på rosa ( det cerisa ) topsettet?? Verkar som om dom röda Bee som ligger ute inte är någon vidare åtgång på. Medans svarta försvinner på en gång. kanske dumt att ta en rosa om dom inte går att sälja sen.

• mammageno

Det är ju bara att köpa till en svart sufflett extra? jag har blå avart rosa gul o en sommar i silver skulle gärna ha enröd o en khaki ( gillar den nu när jag sett fina kombon) och

• Lindadjo
    Sweetheartno1 skrev 2011-04-25 19:32:21 följande:
    Tråkigt.. Då är det bara för henne att kasta vagnen !
    Hon kan väl sälja det som går att sälja som delar? Behöver ju inte kasta allt.
    OM det nu inte går att få ersättning från flygbolaget.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Sweetheartno1
    Lindadjo skrev 2011-04-25 19:40:11 följande:
    Hon kan väl sälja det som går att sälja som delar? Behöver ju inte kasta allt.
    OM det nu inte går att få ersättning från flygbolaget.
    Jo iof ! Sa åt henne att ringa flygbolaget imorgon och prata med dom iallafall ! 
  • annat82

Jag har beslutsångest. Verkar som det blir en Bee+ nu som tillskott, men kan verkligen inte bestämma mig för om det ska bli en denim+röd suflett eller bara en svart med röd suflett. Verkligen stora problem jag har ikväll