• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Sassa82
    mammageno skrev 2011-04-25 20:23:23 följande:
    Hihi ja?

Nä men en svart är fin! Och bra andrahandsvärde! Kan du sy ? Annars sy en extra suffla eller köp en begagnad!
    Ja det får bli ev fynda en beg svart. Imorgon ska bee få komma hem till oss =)  med den fina cerisa sufletten. Har ju en helsvart UJ så därför ska jag envisas att ha någon fin färg på bee.
  • Luullis

Hejsan! Jag ska satsa på att köpa en begagnad cameleon i sommar till den kommande bebisen. Vilken årsmodell ska man akta sig för?

Är det bara bugaboos ståbräda som fungerar eller kan vi använda vår Lascal maxiboard?

• Ellabay

Då kanske man ska avvakta och vänta tills en nyare frog kommer ut på blocket till ett bra pris. Känns lite skumt att bromsa med framhjulen. :S

Letandet fortsätter.

• Fröken Småland

Men vad spännande det skall bli med nyheter från Bugaboo!!! Tomte

Ni som är på Facebook kan väl berätta vad det är för hintar som kommer där? *ser söt ut*

• Snoppan
    bugaboo ‎ more info will follow soon. Tomorrow might be a good day to share a first image on what to expect. [Martijn]

För 17 timmar sedan
  • Fröken Småland
    Snoppan skrev 2011-04-26 09:27:13 följande:
    bugaboo ‎ more info will follow soon. Tomorrow might be a good day to share a first image on what to expect. [Martijn]

För 17 timmar sedan
    Oooooh! *håller andan*

Bugaboo lovade ju tre nya vagnar förra året och även en annan artikel som inte var en vagn (jag gissar på kabinväska eller liknande). Men så kom bara Donkey och då antyddes det att det var tre vagnar i en så det var något av ett anti-klimax tycker jag Obestämd

Men nu har man alltså lite hopp igen Tomte
  • Fröken Småland
    AnPa skrev 2011-04-26 09:38:12 följande:
    Hmm, jag hade hoppats på en all black bee + men misstänker att nyheten är denna: www.pishposhbaby.com/bugaboo-organizer.html
    Den är det säkert! Kul men inte särskilt innovativt förstås. Undrar om det är tänkt som en saddlebag till sidan av vagnen? Locket går garanterat att byta och det gillas
  • AnPa

Frk Småland: jag håller med dig, inte det mest innovativa men ändå lite kul. Som jag förstod det i texten så fästes den med band eller/och clips (samma som parasoll och mugghållaren?). Det ser ut som om att den är rätt hård (om man jämför med typ skip hop saddle bag).

• Sweetheartno1

The organizer is compatible with all Bugaboo strollers. An extra Bugaboo Cameleon only position (on the handle bar). Only use organizer as directed in user guide.

??