• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Joddan

Åh vad har jag missat. Har KIdz rabatt på barnvagnstillbehör också? Trodde de vara var kläder och leksakee...

• Sassa82

Läste i bee tråden om att några haft problem med woblande hjul, är det något som fortfarnade är?? Då är det kanske ingnen vagn för mig trotts allt.

• MissEllie
    Fröken Småland skrev 2011-04-26 11:51:24 följande:
    Det är ju inte så långt till Ödeshög och Kidzshop Eller Borås kanske?
    Åh, ligger det i Ödeshög och som man kan besöka? Vore ju perfekt. 

Är det babyproffsen i Borås som säljer då? 
  • Fröken Småland
    MissEllie skrev 2011-04-26 12:08:08 följande:
    Åh, ligger det i Ödeshög och som man kan besöka? Vore ju perfekt. 

Är det babyproffsen i Borås som säljer då? 
    Jupp, fysiska butiken ligger i Ödeshög. Babyproffsen i Borås har inte Bugaboo utan det är Barnvagnscentralen (tror jag det heter) nere i stan. Fast nu funderar jag på om de skulle sluta med Bugaboo? Hoppas mammapåvift kollar in för hon har koll på barnvagnsaffärerna i Borås
  • MissEllie

Tack så hemskt mkt för hjälpen! Det blir en tur till Ödeshög då i veckan. Tack!!!!

• Snoppan

Nu kan jag ju inte kopiera bilden från mobilen. Men ledtråden är en bild med en tjej som har nåt runt halsen. Typ bumpercovers? Från Bugaboo alltså, deras nya grej. Sjuuuukt bra förklarat, hoppas ni förstår :)

• snart bebis

Tänkte ställa en till fråga: Bugaboo frog i årsmodellerna - 05 och - 06 är de pålitliga? Jag har läst om nyare modeller som har bromsproblem, glidande chassi osv. Vad vet ni om dessa årsmodeller?

• Snoppan

Nu när jag zoomade, så nää. Kan inte va det. Hon har nåt skit runt halsen i olika färger. Nån vänlig själ kan väl kopiera