Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Surkatt skrev 2011-07-25 22:45:41 följande:
    Blir lite fundersam över prisläget på frog när man kollar blocket idag. En vill de ha 1800 för och en 5500. Vad är "normalintervall" på froggarna? 

De som vill ha 5500 kr för sin frog lever iallafall i en fantasivärld
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo

Asereht, har det redan gått 2 år sedan du köpte din Frog????

• Lindadjo

Ja, jag har nog lagt närmare 3000 kr på min frog nu när jag räknar efter. Köpte den riktigt billigt, men har ju köpt till en hel del grejer. Bland annat nyare framhjul, camfästen till sufflett. En liggdel med lock, en klädsel i denim, och en åkpåse. Och så allt tyg som jag köpt till den och sytt annat av. Fort drar det iväg. Och jag är nog som sagt uppe och nosar på 3000 kr nu. Men så har jag ju iallafall 3 kompletta liggdelar, 2 sittdelar och lite annat till

• Lindadjo
    thj skrev 2011-07-25 23:57:40 följande:
    Men man kan köpa frog än,så det kan ju vara en som bara har ngt år på nacken
    annars håller jag med dig
    Jo, det är sant...
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-07-25 23:31:26 följande:
    Jag köpte min för 2100:- med åkpåse väskkrokar parasoll oanvänd liggdel o inte alls solblekt svart frog. Nu har jag dessutom sålt åkpåsen och parasoll så den (bara vagnen) kostat drygt 1500:- istället

Köpte min för 900 kr Sålde skötväskan som följde med för 250kr, så jag har betalat 650 för själva vagnen. Men då var sufletten så solblekt så den sprättade jag upp för mönster och sen slängde jag den. Men liggdel och sittdel funkar. Varukorgen tänkte jag försöka färga med färg från panduro, för den är solblekt på sidorna.
  • Lindadjo
    malo1234 skrev 2011-07-26 17:53:34 följande:
    Jag betalade nog också för mycket för min Frog häromveckan... Gav 3000, då ingick sittdel+liggdel, sufflett, regnskydd, adapters för Maxicosi och en fin egensydd sufflett. Vet inte vilken årsmodell det är. Solblekt är den, men inget som stör mig. Jag är helt enkelt sämst på att pruta, men är nöjd ändå! :) Har ju en finfin och bra vagn.

Nu ska jag sy egen sittdyna och sufflett.
    Jag vill se bilder Tycker det är roligt att kolla på bilder, speciellt på egensydda sufflor och sånt.
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-28 09:54:08 följande:

Haha (säger jag som är nybörjare). Såg dock att de hade extra framhjul som jag är på jakt efter så jag mailade om det - och fick ett automatsvar om att de var på semester... Då är man nog inte såååå intresserad av att sälja kanske...

Hoppas du menar swirvelhjulen, för jag både mailade och sms:ade om deras offroadhjul Jag har en kompis som bor i Täby och hon kommer hit om någon vecka, vore fint om hon kunde plocka med sig de hit.... 
    Fick oxå ett automail om semester, smart att lägga ut jobbets mail när man har semester och ska sälja nånting... ungefär lika smart som att sätta sufflan upp och ner hihihi 
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-28 12:03:49 följande:

Vi behöver inte kivas, det är swirrehjul jag är ute efter.
    Humm.. fick svar nu att han bara säljer allting tillsammans. Blev lite sur så jag nämnde att han satt sufletten upp-och-ner på sina försäljningsbilder. Ha, där fick han! Han som inte ens behövde packa och skicka de, men slipp då *surar vidare* Ja, jag har haft en dålig natt, så jag är lite på dåligt humör, så jag gillar inte att någon säger emot mig just nu
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-07-28 12:16:26 följande:
    Min Donkey skickas idag från England!!! Weeeeeiiii!

Spännande!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21