Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-06-06 07:56:49 följande:
    Ni som har gamla slitna Frogklädslar, passa på! Inte ofta man ser nya klädslar till försäljning och återförsäljarna har slut på dem sedan länge. (inte min)

www.tradera.com/NY-Bugaboo-Frog-sittdelsbas-4...
    Det hade ju varit nånting kanske.... men jag är inte så beige av mig
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-06-06 10:29:56 följande:
    Inte jag heller, gillar inte sand alls. Men priset är bra
    Ja, priset är ju jättebra! Men jag försökte mig på det där med sand med min P&T... inte tog det lång tid förrän den klädseln såldes och den röda åkte på igen
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-06-06 18:57:47 följande:
    Ja skulle jag åka skulle jag såklart åka utan dubbelduon fall de skulle bli köp. Men jaja. Ser att hon sänkt priset nu 300:-. Men jag hade prutat 500:- redan .
    Undra om man kan beställa ny frog från pramworld eller så?
    Frog finns inte i England heller, ska du beställa en ny så är det usa som gäller.
  • Lindadjo

Asereht! Vilken perfekt studentvagn, svenska flaggans färger, du är ju helt geneal *gillar*

• Lindadjo

Igar kom det ju 2 fina frogar pa blocket sag jag... de ser fina ut bada tva. Blev lite sugen pa en rod nu

• Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-06-13 17:07:02 följande:
    finns väl en grå/sand frog på västkusten åxå.... (om den finns kvar, har inte kollat, såg den för nån dag sen) *dräglar....
    Japp Den finns kvar. Men sand ar inte my cup of tea
  • Lindadjo
    straw2008 skrev 2011-06-30 08:56:21 följande:
    på blocket finns en grå för 400...med lock!
    Märkligt när bilden är grå och texten säger denim???
  • Lindadjo

Ni kanske skulle testa Frog då? Jag upplever den inte alls som varken skör eller instabil? Iofs har jag inte använt den aktivt än, men jag har ju provkört runt mina stora barn i den inne. De är lite väl stora för den egentligen, men ville så gärna testa den ändå. Inte kan man väl säga nej

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21