Inlägg från: Lindadjo |Visa alla inlägg
  • Lindadjo

Bugaboo-tråd nr 21

Ben10 skrev 2011-05-25 07:44:14 följande:
    Kan ordna en bild men va oxå orolig för det men slappnade av när jag såg orginalkartong i mina ögon oöppnad. All plast o alla detaljer som det står bugaboo på el är deras märke på osv men kan kanske blivit lurad ändå. Några bra grejor man kan kolla på för att utesluta ?!?
    Kolla den här länken, där står lite om kopior.

http://www.bigbaby.se/artikel.php?id=68
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-05-25 09:50:56 följande:
    Vilken jättebra länk, nu kan nog t o m jag se skillnaden. På en liggdel då, eftersom det var dragkedjan som var mest skillnad på.
    Och alla lappar på insidan och klädseldelarna som kopiorna inte hade Det kan man ju se på både suffla och sittdel då.
  • Lindadjo

Asereht, den ääääär så fin! Hela vagnen alltså, och gula dynan är ju pricken, tillsammans med bågskyddet, över i:etHjärta
    Jag tyckte dynan kändes mysig när jag klämde på din, lite tempurmadrass över den

• Lindadjo
    LHUF skrev 2011-05-25 12:13:54 följande:
    man bör ha en madrass i sittdelen?  det följde inte med någon i vårat köp på blocket.

Om du menar på den flärpen som går att fälla upp för att sätta sittdelsöverdrag under, så ja. Där ska det vara skumgummi.
  • Lindadjo
    LHUF skrev 2011-05-25 13:43:38 följande:
    menar sittdyna
    Det får man köpa till om man vill ha. Inget måste.
  • Lindadjo
    Kavat skrev 2011-05-28 17:42:19 följande:
    Måste bara jubla lite över hur smidig buggan är med adaptrar och babyskydd. Åkte buss idag och skulle ha med tre barn, matsäck osv. Tog liten i babyskyddet och när vi gick poängpromenad i terrängen fick han åka Becon och alla väskorna hamnade i buggan/babyskyddet! I love Bugaboo! Solig
    Snacka om att den underlätta vardagen!
    Det låter så bra... jag längtar tills jag får börja använda min!!!! Väntan är lååång... och kantad av foglossning och halsbränna
  • Lindadjo
    Ben10 skrev 2011-05-28 22:17:23 följande:

Aha o den funkar såklart inte att sätta på en cameleon då såklart?!

Finns det någon av cameleon denimerna som liknar denna tycker dom e så mörka vill ha en sån här som ser ut som riktiga jeans ju

Tjurar lite då det verkligen var den första klädseln som jag fått en woooowwww känsla på,

Typiskt.

Lindadjo - om du tröttnar o den mot förmodan skulle gå att sätta på ett cameleon chassi så bara hojta till.

Känner som du, att denna är bra mycket snyggare än de som finns (har funnits) till cameleon. Gillar att det är riktigt jeans-känsla på den, och lite solblekt gör den bara ännu mer läcker i mina ögon. *kär*

Är så glad att jag fick tag på en, och kommer hålla hårt i den läääääänge.

• Lindadjo

En fråga... ni som har saddlebag, vart fäster ni den? Jag har provat med sittdelen på plats men hittar inget optimalt ställe.

• Lindadjo

Med liggdelen är det väl fotändan som är bäst... men då kan jag inte ha liggdelslocket på eftersom jag har en frog

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21