• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • LHUF

Tror dom satte dit popnitar istället för skruvar?

Vi fick med chassit som gled när vi köpte vår beggad och ett nytt chassi. Kikade på det som gled och det märktes knappt på det.

• thisissarah
    LHUF skrev 2011-05-25 18:10:21 följande:
    Tror dom satte dit popnitar istället för skruvar?

Vi fick med chassit som gled när vi köpte vår beggad och ett nytt chassi. Kikade på det som gled och det märktes knappt på det.
    Jag tänkte på att eftersom det har funnits chassi som har glidit så har folk fått ett nytt, då måste nya chassit blivit förbättrat på nåt sätt?
  • Liten Mjau

Fick mina nya swirvelhjul idag. Visste att mina gamla var slitna men fy vad de såg ut när jag jämförde......

Vagnen blev så fin med siina nya hjul.

Behöver man  smörja dem nu när de är nya??

• stjernan

Jag hade tre olika chassin med snapfästen. De två första hade inte popnit, det hade det sista jag fick men det gled också tyvärr, dock inte lika mkt som de föregående och bara när man drog uppför trappor (som man inte ska). Jag sålde de två första för 500 styck utan problem. Det sista såldes med hela vagnen för 6500 inkl en del tillbehör.

• Noiis
    Liten Mjau skrev 2011-05-25 20:03:45 följande:
    Fick mina nya swirvelhjul idag. Visste att mina gamla var slitna men fy vad de såg ut när jag jämförde......

Vagnen blev så fin med siina nya hjul.

Behöver man  smörja dem nu när de är nya??
    fast så slitna e dom ju inte, så där ser dom nya ut om några veckor gör rent dom och sälj dom tycker jag!
  • jean1

Min mamma åker till USA i sommar och då blir man såklart direkt sugen att beställa hem något skoj till buggan . Men hur ska man veta vart man ska handla? Ni som handlat på plats, eller vet någon som gjort, hur ska jag göra för att det ska bli enkelt för mamsen ?

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • Liten Mjau
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-25 21:14:55 följande:
    fast så slitna e dom ju inte, så där ser dom nya ut om några veckor gör rent dom och sälj dom tycker jag!
    Fast de är regält slitna på däcken.Klicka för att stänga fönstret
     Men jag gjorde faktiskt rent dem och la ut dem på den populära gula sidan... Blev ganska fina faktiskt.

Men med ny bebis på G så fick det bli nått nytt till vagnen. Kör på ett gammalt topset, som ändå är en favvo.
  • Noiis
    Liten Mjau skrev 2011-05-25 21:44:55 följande:
    Fast de är regält slitna på däcken.
     Men jag gjorde faktiskt rent dem och la ut dem på den populära gula sidan... Blev ganska fina faktiskt.

Men med ny bebis på G så fick det bli nått nytt till vagnen. Kör på ett gammalt topset, som ändå är en favvo.
    men dom blir ju platta så där rätt direkt rätt bra med gummi kvar ändå. 
    har sett hjul där de nästan inte finns nåt kvar alls som fortfarande rullar sen är nya hjul alltid kul och är alltid en bra investering