• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • DeniZeus

Jean1- vi har köpt en del saker från USA. Nu har vi iof det lite enklare eftersom min mamma jobbar där. Vi har beställt över nätet och det har sedan skickats till kontoret.
    Om din mamma bor hos någon funkar det sättet, tyvärr inte om hon bor på hotell eller liknande.

Nu beror det såklart på vart din mamma ska åka men babiesRus finns lite överallt och dom säljer buggagrejor.
    Finns många fler men nu sitter jag inte vid datorn så jag kan inte kolla sidorna.
    Har du testat att googla?

Använder du converse så be henne köpa sånna. Fick hem ett par i veckan som kostat 200kr. Vilket klipp. (OT, sorry)

• passau

jag har beställt via nätet och fått skickat till mitt hotell! både via Ebay och hemsida... bla 2 olika vagnar å näbb-klänningar... inga problem alls!
    gör det i god tid bara och maila och få ok från hotellet så dom tar emot paketet!

• DeniZeus

Passau- men vad bra. Då funkar det också. Det sättet är det enklaste och framföralt bekvämaste när man använder bud :)

• fröken ida

Vi har också köpt vagnar som de skickat till hotell i USA. Det brukar inte vara något problem. Tips är att kolla in Amazon. Där kan du jämföra olika företag och beställa från billigaste. Annars har jag köpt från strollers.com och bugaboostrollers.com Servicen i USA är överlag kanon och det brukar gå fort att skicka saker även fast landet är stort.

Edvin 080213 och lillasyskon i juni 11
  • straw2008

Jag har handlat massa saker sm jag fått skickat till hotellet jag bott på, funkar inte för alla företag dock.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • jean1
    DeniZeus skrev 2011-05-25 22:05:09 följande:
    Jean1- vi har köpt en del saker från USA. Nu har vi iof det lite enklare eftersom min mamma jobbar där. Vi har beställt över nätet och det har sedan skickats till kontoret.
    Om din mamma bor hos någon funkar det sättet, tyvärr inte om hon bor på hotell eller liknande.

Nu beror det såklart på vart din mamma ska åka men babiesRus finns lite överallt och dom säljer buggagrejor.
    Finns många fler men nu sitter jag inte vid datorn så jag kan inte kolla sidorna.
    Har du testat att googla?

Använder du converse så be henne köpa sånna. Fick hem ett par i veckan som kostat 200kr. Vilket klipp. (OT, sorry)

Tack för tipsen! Ska kolla in babiesRus. Har inte googlat, får göra det.

(Tänkte också på Converse )

~ Tyra Lykke 091224 ~
  • jean1
    passau skrev 2011-05-25 22:42:14 följande:
    jag har beställt via nätet och fått skickat till mitt hotell! både via Ebay och hemsida... bla 2 olika vagnar å näbb-klänningar... inga problem alls!
    gör det i god tid bara och maila och få ok från hotellet så dom tar emot paketet!
    De ska åka runt till olika städer så de bor nog bara ett par dagar högst på varje hotell så då vågar jag inte chansa på det.
    ~ Tyra Lykke 091224 ~
  • Sweetheartno1

Var precis på Barnbutiken och hämtade min vagn !!!
    Dom hade lite kvar från bugaboo. Sommarsufletter och några dynor ! 30% idag, 40% imorgon, 50% på lördag och 70% på söndag. Hade velat köpa en röd sommarsuflett och en röd dyna. Men jag ska våga chansa på att åka imorgon ! :P

• Sweetheartno1

Glömde skriva att jag FICK ett orange topset i fleece !