• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    Ben10 skrev 2011-05-25 07:44:14 följande:
    Kan ordna en bild men va oxå orolig för det men slappnade av när jag såg orginalkartong i mina ögon oöppnad. All plast o alla detaljer som det står bugaboo på el är deras märke på osv men kan kanske blivit lurad ändå. Några bra grejor man kan kolla på för att utesluta ?!?
    Kolla den här länken, där står lite om kopior.

http://www.bigbaby.se/artikel.php?id=68
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Fröken Småland skrev 2011-05-25 09:50:56 följande:
    Vilken jättebra länk, nu kan nog t o m jag se skillnaden. På en liggdel då, eftersom det var dragkedjan som var mest skillnad på.
    Och alla lappar på insidan och klädseldelarna som kopiorna inte hade Det kan man ju se på både suffla och sittdel då.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Fröken Småland
    Lindadjo skrev 2011-05-25 10:05:10 följande:
    Och alla lappar på insidan och klädseldelarna som kopiorna inte hade Det kan man ju se på både suffla och sittdel då.
    Just det ja!
  • Ellabay

shit va nojig man blir nu.
    Inte för att jag tror cameleon som jag köpt är kopia men man kan ju inte låta bli att tänka den tanken.
    Gissa om jag kommer granska den ordentligt när den kommer.
    Men av alla de bilder jag fått ser den äkta ut. Men som sagt.. kopiorna är bra gjorda när det kommer till att bara se foton.

• thisissarah
    thisissarah skrev 2011-05-25 09:02:54 följande:
    Hittade ett chassi på blocket men det står att det glider lite. Kan man göra nåt åt det?
    puffar
  • Ben10

Nu har den granskats o det är vad jag kan kolla utifrån länken en orginal vagn jag har.

Men pppuuuhhh vad nervös jag hann bli där

• Armani

Hur var det nu då med Bugaboo´s egna sittdyna, är den ngt att ha? Är den bra på att leda bort fukt? Skulle vara kanon att ha något i vagnen i sommar som lilleman inte blir sjöblöt av direkt... Vet att ämnet varit uppe tidigare, men minns inte vad som sas då riktigt Skäms

Sen en fråga till, är det nån som har någon bild på en cam/frog/gecko med brun bas med sittdyna i? Färgen på dynan spelar mindre roll, bara nyfiken på vilka fäger som passar Tungan ute

(¯`°?.¸.?:*¨¨*:?.♥Alicia 081015 & Noel 100503♥.?:*¨¨*:?.¸.?°´¯)