Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

Bugaboo-tråd nr 21

Joddan - som säljes oxå? Förrästen vill jag ju nästan hångla upp dig av lycka tänk vilken tur att du mindes mig

• Tant Pruselius

Nej den på heron! Joddan - men du tror väll inte att hon misshandlat den ?!*orolig* kan du inte kolla den vilket skick du tycker att den är i?

• Tant Pruselius

Joddan - det låter som nått för mig att sätta tänderna i. Jag ska låta den sova på bomull Vet du möjligtvis vad det är för extrasufflet? Jag är sååå lycklig! Nu ska jag bara få morfadern att betala

• Tant Pruselius

Allright more denim for me. I lajk Nu behöver jag en rödsufflett, love it och kanske ett rött liggdelslock.... *drömmer* jaja jag ska kolla på vagnen först och köpa den men det skadar ju inte att ligga i planeringsfas

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 17:59:32 följande:
    JA!!! Det kan det vara, vad snygg den var!
    oho yes! fast inte lika snygg som denim/rött
  • Tant Pruselius
    Joddan skrev 2011-01-13 18:08:44 följande:
    Hur ska jag göra med froggen?!?!?!?! AAAAAAH någon som vet om man kan fixa??????? *beslutsångest*

2000:- för en frog som är två år med två basar och två topset och en sommarsuflett mugghållare och regnskydd och myggnät... 

Eller beställa helt ny från kidz Drömmer . Dock inte lika billigt såklart Obestämd
    annars finns det en fining i E-tuna som även har bott hemma hos Frk S
  • Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2011-01-13 18:38:35 följande:
    Jag tyckte de var bra, köpte min Bee där förra våren. Det går att köpa sitstyg för 600 kr och sufflett kostar 485 kr, jag kollade alldeles nyss eftersom jag suktar efter dessa delar i denim. En god vän Hjärta skulle kolla vad det kan tänkas kosta och om Fröken Småland skall överväga att ta fram plånboken även om det smärtar Cool
    en god vän ....hmmmmm.......Guld i mun
  • Tant Pruselius
    withhope skrev 2011-01-13 18:50:53 följande:

Jag ringde dem om dealen, summer edt och extra sufflet. De skulle maila hur vi skulle gå tillväga med betaningen då den ska skickas. Med En bee summer edt + svart extra sufflett för 4900 är inte helt fy skam Tyst
    Sen kan jag, nu när jag vet Skrattande, köpa sitstyg!!! Känns skönt att veta, så man kan hålla sanddynan fräschare längre. Och alla suffletter man kan köpa Ahh. Var såg du att man kunde köpa sitdelstyget?

jag visste inte om att man kunde köpa sittdelstyg, trodde bara man kunde köpa en helt ny sitts......
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21