• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Törs man lägga in lite fina bilder här
    Jag testar
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    straw2008 skrev 2011-04-01 08:07:33 följande:
    Personligen skulle jag hellre köpa en ny på blocket än betala 8000 för en sitvagn på kidzshop, har verkligen så urusla erfarenheter från kidzshop...
    Nej :( vad har hänt!!
    Får ont i magen inboxa så jag vet vad som hänt,kanske kan jag rätta till det!
  • thj
    linaenn skrev 2011-04-05 08:50:41 följande:
    såg en cameleon med en knallröd ståbräda igår, är det någon som kan tänkas veta vad det är för märke som har ståbrädor i olika färger/andra färger än svart? jag kunde inte kolla på nära håll eftersom jag satt på jobbet när personen och vagnen gick förbi. blev nyfiken iaf... två minuter senare gick det även förbi en emmaljunga med samma ståbräda, så det måste ju vara någon universal/vanlig variant.
    Hej :)
    Gissar på att det är en buggyboard de finns i många olika färger och passar de flesta vagnar :)
  • thj
    linaenn skrev 2011-04-05 09:20:35 följande:
    aha, jättetack för ditt svar!! då ska jag kolla upp den brädan när det är dags för syskon.

Så lite så :)

• thj
    khrullet skrev 2011-04-07 13:30:46 följande:
    Hej på er, jag måste be om hjälp. Det är så att mitt liggdelslock inte verkar gå att ta loss, på vilken sida tar man loss det? Är rädd för att dra sönder dragkedjan men vill ta loss det eftersom det har blivit en fläck på det.
    hej :)
    Kan det vara att liggdels tyget hamnat lite snett Obestämd vet att andra haft det problemet också!
    Kram
  • thj
    passau skrev 2011-04-10 08:09:04 följande:
    Ramen på T, är det frog eller CAM?

Jag kan kolla om jag får en länk :)

• thj
    Fröken Småland skrev 2011-04-11 21:39:08 följande:

Vi gjorde den till medlemstråd för att kunna stänga av de som babblar, so beware Demon

Flört
    Får jag med vara med i er klubb?
    "ler snällt" och vädjar!!
    PUSS
  • thj
    M y skrev 2011-04-16 21:27:40 följande:

Någon här som har en vagn i  svart chassi, i så fall undrar jag om färgen lätt går bort när den repas?
    Kanske någon som haft en av varje och kan berätta om för och nackdelar mellan svart och kromad ?
    Någon som bara tycker någonting om dessa två ?

Jag kan alltså inte bestämma mig vilken jag vill ha och behöver er hjälp!

Jag tycker den svarta är riktigt tålig precis som den kromade!
    Sen är jag så vansigt kär det svarta chassit,såg en röd cameleon med det svarta chassit igår och WOW så läckert
    det var ..

Kram
  • thj
    M y skrev 2011-04-16 16:49:00 följande:
    Ok,ja jah förstår då inte hur man får den här som på bilden...där är ju en sittdyna,men i paketet ingår ingen och inte om man köper hela vagnen heller. Någon som vet?

Tyvärr är det inte med ngn skräddarsydd klädsel till sittdelen i Ltd set ..Mig gör det inte så mycket då jag mest är ute efter sufletten (eller var,har inga vagn barn längre ) Snyft!..

Galet dock att produktbilderna är med klädseln ( tror det är på G med ny produktbild utan klädseln)..

Kram

• thj
    sara1981 skrev 2011-04-16 21:19:19 följande:
    Ja, det verkar som att bugaboo håller på att "avskaffa" sittdelstyget. Ingen av de nya/specialfärgerna kommer väl med sittdelstyg...
    Det stämmer, men de finns fortfarande med i alla basfärger!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21