• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    spigg skrev 2011-07-28 23:03:43 följande:
    Men joooo! Snälla! ;) Har du provat den i Donkeyn?
    Den sitter perfekt i donkey :)
  • thj
    AnPa skrev 2011-07-28 23:07:17 följande:
    Thj: du är bäst! Men vad är fjopparna till för högst upp? De svarta alltså
    För att sitta perfekt även bee :) tror butikerna får in dem i slutet av augusti :)
    spigg skrev 2011-07-28 23:06:36 följande:
    thj: Hm... Hm... Och ni får in den snart säger du? *sneglar på min Donkey som redan har befläckats med både banan, isglass och annat gojs*
  • thj
    Surkatt skrev 2011-07-28 23:11:21 följande:
    AnPA: JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag kan nog hitta på ett ärende dit som svepskäl :)  Vilken tid passar dej? 

En till dynfråga nu då... Om de nya dynorna kommer nu så borde ju rimligtvis det kunna reas ut en del gamla dynor... och om det nu potentiellt skulle reas ut, är de nya dynorna så mycket bättre än de gamla att det är värt att köpa dem ändå? Är nu med på hur jag tänker? (beror förståss på hur mycket den eventuella rean blir  
    Hihi :) det brukar ju vara så ut med det gamla ooch in med det nya ..
    Dynorna är lika men ändå olika det är bättre passform på den nya och man slipper ev glid av dynan ( herregud hur dålig är jag på att förklara ) så jaaa det är en smaksak tror jag :) jag tycker den gamla är bra den med :)
  • thj
    Surkatt skrev 2011-07-28 23:23:12 följande:
    Anpa: Jag messar dig i morgon, och så hoppas jag att vi har lite bättre flyt med tekniken imorgon... Och med risk för att låta som en stalker så kan jag komma till parken om det skulle vara så att det är enklare för dej? Men jag messar som sagt... Tack så jättemycket!  

Thj: Tack för svar! Då vet jag iallafall att de inte är helt kassa de gamla.

Så lite så :)
  • thj
    ÄrtaMärta skrev 2011-07-29 16:49:55 följande:
    En fråga till alla er som varit tvugna att reklamera era vagnar.
    När ni har fått ett nytt chassi exempelvis så har man ju ävet ett nytt chassinummer. Har ni registrerat in den nya på bugaboos hemsida?
    Har ni fått ett nytt kvitto eller är det den gamla som gäller fortfarande?
    Har du fått ditt chassi utbyt så har bugaboo det i systemet :) så de har båda dina serie nr :)
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2011-07-31 11:12:32 följande:
    Var igår inom favvo affären (kidzshop) och fyndade lite kläder och fottade fin fina donkeyn som stod där i all sin prak*kär*
    Åh jag som missade dig :( men hoppas du kommer fler gånger Hjärta.. Visst är Donkey helt underbar!
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2011-08-01 23:01:02 följande:
    Thj- va där i lördags morse - vid tio tiden och gick ut vid halv tolv donkeyn är gudomlig !
    Surar lite för jag missade dig "tänk vad bugga vi kunde pratat" :)
  • thj
    Joddan skrev 2011-08-02 12:51:20 följande:
    *KÄR*

Trots att vi börjat förhållandet med att bråka lite. Kan inte stänga ett av fästerna mitt fram
    På chassit mellan framhjulen... Morr!
    Dra lite hårdare ( det kan vara lite segt i början,men kommer bli bättre med tiden) "vet"

Kramen och vad kul med Donkeyn!
  • thj
    Fru Hussain skrev 2011-08-02 14:00:45 följande:
    Hej, Jag dka köpa en bugga på blocket men undrar vilket babyskydd som passar? Och hur funkar det köper man en adapter för att passa vagnen å en adapter för att passa bilen. Brukar det säljas tillsammans? Min första bebis så jag har noll koll på hur det funkar
    De bilstolar som är testade med bugaboo är Akta Graco,besafe och maxicosi.
    Be safe och maxi cosi har samma fäste medan aktagraco har ett eget ..

Personilgen tycker jag akta är den mest prisvärda ( man har den så kort tid,max ett år ) får man köpa till
    bilstols adapter 450kr att sätta på chassit.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21