• thj

Bugaboo-tråd nr 21

jean1 skrev 2011-06-14 19:10:23 följande:
    Ingen som vet om man kan få tag på ett nytt svart chassi till Cam?
    Inte "än" tyvärr,kanske längre fram,men just nu finns de bara att säljas som All black eller Ocean.
    Är det en reklamation så finns det självklart chassin till det,men inga som säljs löst ännu allafall!

Kramen
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    TinkyWinky skrev 2011-06-21 21:24:15 följande:
    är det ngn som kan fota eller har bild på hur deras åkpåsar ser ut på baksidan? Är det så man trär den över sittdelen så den ej åker ner när barnet sitter..
    Jag kan ta en bild imorgon om du vill :)
  • thj
    Rosa Bubbelgum skrev 2011-06-26 22:33:54 följande:
    Straww 2008:  Var kan jag få tag på dem via nätet? Jag bor i Halmstad och köpte min vagn i Helsingborg så jag tycker det är bättre att skicka efter.
    Är du förste ägare så går det på garantin,annars gissar jag på att de finns i de flesta butiker som säljer bugaboo :)

• thj
    YayasMami skrev 2011-06-28 10:45:10 följande:
    Vart köper man det? Jag tog min vagn till Bonti och de sa att det inte gick att laga eller göra något åt, efter att ha använt den jättelite (köpte på blocket) så knäcktes hela mitt handtag Så jag gissar att det är för sent nu? Nu är handtaget helt löst och går att ta ner ända till hjulen och enda stället det tar stopp är om man kör med stora hjulen fram men det går inte att köra så eftersom den bara tar stopp åt ena hållet... Blir nog ett nytt chassi
    Det finns att beställa hem ett repair kit,det har inte funnits så länge om det är teleskop handtaget det är problem med,inboxa mig så ska jag se om jag hjälpa dig att lösa ditt problem :)
  • thj
    MikaelaF skrev 2011-07-01 10:57:14 följande:
    Hej! Ni verkar ha god koll här!:)
    Ska köpa en bugaboo cameleon, men undrar om Akta graco's babyskydd passar på den. Köper man till någon adapter isf?
    Tack!!
    Mikaela
    Det går utmärkt att akta  graco på  bugaboo,det finns en egen adapter till just den stolen :)
  • thj
    imaj skrev 2011-07-01 13:09:42 följande:
    Thj: Men det verkar ju finnas två olika adapters nu.. Vilken ska man köpa? Den vanliga som alltid funnits eller den som är "enklare" som ex babyshop.se har?
    Enl akta graco är det exakt samma stol de haft sen minst 2005(har kollat jag med,och det är samma) inga ändringar,så jag vet ärligt inte varför bugaboo gjort olika fästen då bugaboo inte ändrat om cameleon chassit så bör det gå lika bra med båda.
    Kan ev vara att de testat ex 2010 och fram med nya fästet och de testat det andra med 2004 till 2010 med det gamla..

Kramen
  • thj
    Joddan skrev 2011-07-01 18:15:39 följande:
    Vilken mailadress är det man ska
    Maila om man vill tycka till lite om val av återfärsäljare och om man vill säga ett o annat om en viss butik. Inget negativt om bugaboo utan kritik mot de som ska representera märket?
    Ni hajjar!
    Maila mig på [email protected] så ska du få en adress till den skandinaviska chefen!
    kram
  • thj
    imaj skrev 2011-07-01 23:29:19 följande:
    Någon som vet var man kan hitta spring ltd edt topset? Är de helt slutsålda eller? Har fått ett starkt sug efter den gröna..!
    Jag vet,jag vet :D
  • thj
    imaj skrev 2011-07-01 23:34:46 följande:
    Thj: Vad ligger de på i pris nu ?
    1250kr för suflett och liggdelslock,lite synd att det inte ingår skräddarsydd klädsel till sittdelen med.
    Kramen/J
  • thj
    MissR skrev 2011-07-02 20:15:04 följande:
    Finns det någon butik mer än Kidzshop som säljer endast sufletter och inte hela topset?
    Vill ha en svart suflett men den finns inte i lager på kidzshop...
    Det finns tror bara någon har missat att fylla på att de finns i lager
    Kramen
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21