• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Blomma80

Såg att barvagnslagret.se redan säljer donkey:n hur kan de redan göra det när alla andra butiker börjar aug/sep/okt?? Tänkte kolla om ni bugga proffs vet?? Och vågar man köp därifrån??

• SchumiFerrari
    Blomma80 skrev 2011-07-25 20:31:46 följande:
    Såg att barvagnslagret.se redan säljer donkey:n hur kan de redan göra det när alla andra butiker börjar aug/sep/okt?? Tänkte kolla om ni bugga proffs vet?? Och vågar man köp därifrån??
    Kan vara pga att de ha säte i Storbritannien oxå... För vad jag vet så ska Kidzshop vara typ den första i sverige som får sälja den... Eller iaf den första som har ett demoex...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • SchumiFerrari
    Blomma80 skrev 2011-07-25 20:43:59 följande:
    Okey, den e ju dessutom 1400 billigare än det rekommenderade priset...

Jag hade nog inte köpt därifrån... Behöver jag promt en nu så skulle jag beställt från England...
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09 Fraggeln BFokt-11
  • Joddan

Gecko i stockholm för enntusenlapp. Komplett med liggdel o åkpåse! Superbra klipp om man är ute efter en ödla
    *inte min, tipsar bara*

• thj
    Blomma80 skrev 2011-07-25 20:31:46 följande:
    Det beror på att de importerar sina vagnar,de har således inget kontrakt med bugaboo alls
    De köper sina vagnar från butiker och har således ingen alls hjälp av bugaboo om det skulle
    hända något med vagnen.
    Vet att bugaboo inte är alls glada åt att de säljer deras produkter  håller på och forskar ifrån vilka butiker de köper sina vagnar
    och när de får vetskap kommer de ev bli av med sitt kontrakt ..
    .

MountainBuggy är dem också på spåren!

Det är det jag vet om dem..
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • passau

har köpt en cam, utan liggdel, är det någon vänlig själ som kan tänka sig att dela med sig av ett mönster på liggdelen?
    sidorna och botten, gärna med var alla kardborren skall sitta...
    tänkte sy en och lägga en träplatta i botten och sätta på dörrstoppar under så står den fint

• Blomma80

Okey tack thj :) Har redan lagt handpenning på en från babytown (Är väl en seriös butik?!) å blev bara lite fundersam över att den andra butiken redan kunde sälja den å till det priset. Vi ska inte ha syskon försen slutet på november så vi har ingen panik över vagnen än :)

• Joddan

Passu
    Inboxa Lindadjo, hon har sytt liggdel o fråga om hon kanske vill dela med sig