• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Asereht
    Joddan skrev 2011-07-27 16:14:08 följande:
    Frk småland
    Men då har det funnits iaf . *letar*
    Ja det har funnits en ljusare typ bubbelgumsrosa.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • LHUF

En fråga, satte på terränghjulen idag då vi skulle ut i skogen. Min kompis sa för ett tag sedan att hon kunde svänga med sina terränghjul lite granna, såg att det finns en vit spak? På hjulet, kan man trycka på den eller nåt? Annars vet jag inte vad den vita grejen är till för

• killenkott
    LHUF skrev 2011-07-27 19:05:14 följande:
    En fråga, satte på terränghjulen idag då vi skulle ut i skogen. Min kompis sa för ett tag sedan att hon kunde svänga med sina terränghjul lite granna, såg att det finns en vit spak? På hjulet, kan man trycka på den eller nåt? Annars vet jag inte vad den vita grejen är till för
    Den vita grejen är väl dom man ställer in vikten på.Alltså 1:a hacket 5kg,2:dra 10 kg,osv.
    Om vi nu menar samma .
  • Noiis
    Skorpan081 skrev 2011-07-27 12:44:33 följande:
    Är det någon som vet om det kommer typ Donkey-framhjul till Frog/Cam? Eller om det kommer en ny singelvagn med större svängbara hjul? När i så fall?
    Är sugen på att köpa en Frog eller Cameleon, men det negativa verkar vara just storleken på framhjulen. Behöver lite seriös rådgivning.
    Iom att donkeyn säljs som singel vagn med så tror jag ite att man kommer att satsa på att göra nya hjul åt gamla vagnar. jag får dessutom känslan av att cam så småningom kommer att ersättas av donkeyn. för de e så de "brukar" gå till. geckon ersattes av frog frog ersattes av cam och.. ja jag blir inte förvånad om cam blir ersatt av donkey!
  • modestyclara
    LHUF skrev 2011-07-27 19:05:14 följande:
    man trycker in en grej på sidan av den vita spaken och för sedan spaken neråt -då kan man vika in hjulen när vagnen ska fällas ihop och läggas in i bilen...det är alltså inte meningen att man ska kunna svänga med terränghjulen...
  • LHUF

Ah tack för svaret ja att fälla ihop den med dom hjulen på verkade svårt annars.