• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lillla My
    thj skrev 2011-07-23 00:10:18 följande:

Lilla My : Så mysigt att få se Donkey med små söta barn i
    Tack för dina bilder Solig

Tack! Solig
  • Poppit

Jag har äntligen fått hem min nya Bee+, fullkomligt älskar den!! Men, min lilla bebis ska kunna ligga i den och har kikat runt på en Cocoon. Undrar dock om det är någon skillnad på gamla och nya cocoonen? Någon som vet? Har försökt söka på den informationen men har inte hittat någon!

• Lindadjo
    Poppit skrev 2011-07-24 00:42:58 följande:
    Jag har äntligen fått hem min nya Bee+, fullkomligt älskar den!! Men, min lilla bebis ska kunna ligga i den och har kikat runt på en Cocoon. Undrar dock om det är någon skillnad på gamla och nya cocoonen? Någon som vet? Har försökt söka på den informationen men har inte hittat någon!

Hört att många kört med andra liggdelar till bee. Tex babytravel. Den ska tydligen vara rymligare än cocoonen som visst är ganska liten. Men jag har ingen bee själv, så jag kan ha missuppfattat det som pratats om här i tråden
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • straw2008

Vi hade babytravels babylift till gamla bee o den satt sjukt bra. Nya bee har inte samma plana liggläge o är vidare men jag tror liften sitter bra i den oxå :0)

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Joddan

Jag har en phil and ted vibe mjuklift i min bee+ och den sitter jättebra!! Folk frågar va de e för söt liten vagn jag har . Märker inte alls av att de inte är fullt lika plant som gamla bee. Skiljer bara några grader har jag läst. Har haft min tre månaders utan mjuklift också en gång. Funkade bra, väldigt öppen och oombonat men just då hade nöden ingen lag o hon ville inte sitta i ergon

• linaenn

Vad var det för medel man kunde använda på de vita plastdetaljerna för att de ska bli skinande rena igen? Jag håller på med uppfräschning av Camen, har tvättat topptygen idag och nu ska chassit och hjulen få sig en omgång. Ikväll tvättar jag nog basen och varukorgen också. Är första gången jag tvättar bas och varukorg, men man skulle plocka ur skummet, plattan och bottenplattan som jag förstått det. Och i övrigt tvätta som vanligt, dvs i 30 grader utan sköljmedel. Blir spännande det här...

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • modestyclara
    Poppit skrev 2011-07-24 00:42:58 följande:
    jag hade en phil&teds lift
  • linaenn
    AnPa skrev 2011-07-24 18:17:35 följande:
    Linaenn: Autosol! Fantastisk är den glöm inte silikonspray!
    Tack! Och det var väldigt viktigt att man bara tog på de vita delarna ellerhur?

Silikonspray är super, det har vi använt då och då redan från början när vi blev med Bugaboo. Hur bra som helst!  
  • linaenn

Försökte plocka ur bottenplattan ur varukorgen förresten men den sitter som berget. Vet inte om jag vågar vålda, för det känns inte som att jag kommer få tillbaks den sen efter tvätten...?