• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Surkatt

AnPA: JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag kan nog hitta på ett ärende dit som svepskäl :)  Vilken tid passar dej? 

En till dynfråga nu då... Om de nya dynorna kommer nu så borde ju rimligtvis det kunna reas ut en del gamla dynor... och om det nu potentiellt skulle reas ut, är de nya dynorna så mycket bättre än de gamla att det är värt att köpa dem ändå? Är nu med på hur jag tänker? (beror förståss på hur mycket den eventuella rean blir  

• Surkatt
    AnPa skrev 2011-07-28 23:10:15 följande:
    *tittar på spigg som om hon vore en utomjording* Äta i vagnen?!
    HAHAHA!
    Min kille fick en majskrok i sin igår och jag hade ångets hela tiden. Till slut tog jag den ifrån honom...

• AnPa

Aha! De har då tänkt på allt, ha-begär!! Har ni klarblå sufflor hemma? Och när jag ändå har dig på tråden, bältesmuffar! Har ni fått in dem? Beställde en sand varukorg och dessa för ett bra tag sen och skulle få dem hemskickade *ena foten i brevlådan*

• Surkatt

Okej, nu har jag skrikit i två inlägg på raken. F´låt...  :)

Vad är de mittersta hålen till för då på dynan? De övre är axelbanden, de nedre grenbandet, men de tvåsom sitter tätatre i mitten då? Här tog liksom fantasin slut...

• spigg
    AnPa skrev 2011-07-28 23:10:15 följande:
    *tittar på spigg som om hon vore en utomjording* Äta i vagnen?!
    Jaaa alltså hur mycket jag än älskar mina vagnar så är de ju till för barnen, inte för mig. Och till bebisen (6 månader) har jag använt sittdelen som matstol när vi haft picknick. Så smidigt ju! Och eh.. isglassen.. ja det var 2-åringen det och han hade haklapp men ni vet tvååringar. Jooo de får äta i vagnen ibland, jag är en snäll mamma! ;)

thj: Vill ha den...! Väntar på att få mina andra vagnar sålda men Blocket verkar helt dött, det är lite jobbigt.
  • thj
    Surkatt skrev 2011-07-28 23:11:21 följande:
    AnPA: JAAAAAAAAAAAAA!!!! Jag kan nog hitta på ett ärende dit som svepskäl :)  Vilken tid passar dej? 

En till dynfråga nu då... Om de nya dynorna kommer nu så borde ju rimligtvis det kunna reas ut en del gamla dynor... och om det nu potentiellt skulle reas ut, är de nya dynorna så mycket bättre än de gamla att det är värt att köpa dem ändå? Är nu med på hur jag tänker? (beror förståss på hur mycket den eventuella rean blir  
    Hihi :) det brukar ju vara så ut med det gamla ooch in med det nya ..
    Dynorna är lika men ändå olika det är bättre passform på den nya och man slipper ev glid av dynan ( herregud hur dålig är jag på att förklara ) så jaaa det är en smaksak tror jag :) jag tycker den gamla är bra den med :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • Surkatt

Anpa: Jag messar dig i morgon, och så hoppas jag att vi har lite bättre flyt med tekniken imorgon... Och med risk för att låta som en stalker så kan jag komma till parken om det skulle vara så att det är enklare för dej? Men jag messar som sagt... Tack så jättemycket!  

Thj: Tack för svar! Då vet jag iallafall att de inte är helt kassa de gamla.

• thj
    Surkatt skrev 2011-07-28 23:23:12 följande:
    Anpa: Jag messar dig i morgon, och så hoppas jag att vi har lite bättre flyt med tekniken imorgon... Och med risk för att låta som en stalker så kan jag komma till parken om det skulle vara så att det är enklare för dej? Men jag messar som sagt... Tack så jättemycket!  

Thj: Tack för svar! Då vet jag iallafall att de inte är helt kassa de gamla.

Så lite så :)
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!