• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • spigg
    LHUF skrev 2011-07-28 22:10:10 följande:
    Spigg: mkt möjligt att det var din, pratade i telefon samtidgt som jag försökte visa
    Min kompis vagnen. Var utanför junibacken vid halv 2 tiden.
    Då var det jag! :)
  • Surkatt

Hahaha Spigg!  "Det var jag, det var jag!!!!"  Nu kommer alla som ser en blå och sand färgad donkey ba´" åh... där kommer Spigg... "  

• LHUF

Spigg: haha roligt, den såh grym ut iaf, min kompis tyckte likadant. Är det många som kommer fram och vill fråga om den? Så
    Många rullar det ju inte än här hemma

• spigg

Surkatt: Haha! Det här är mina fifteen minutes of fame och jag tänker njuta av dem! :D

smint: Två har kommit fram på den här veckan jag haft den. Desto fler har jag sett vända sig om och kolla in den. När jag såg en live för första gången smygfotade jag den med mobilen, hehe! Och tvingade min man och min familj att också glo. Den är grym, är mer än nöjd. Känner verkligen att jag inte behöver någon annan vagn. Mycket konstig känsla. ;)

• XXX09

Ni som har Donkeyn, vad fick ni betala för den? Köpte ni den i Sverige eller beställde ni den utomlands?

• Lillla My

Instämmer också, det är många som tittar och viskar/diskuterar, och en del kommer fram och frågar. De som kommer fram är mest de som har en Cam. 
    Jag har en helblå med två sittdelar men jag var inte på Djurgården, utan i Vaxholm idag med den i monoutförande och ståbräda. 

• Surkatt

Jag och Spigg diskuterar de här dynorna på ett annat ställe, och det står ju att det är leverans på dem och fyra till sex veckor... Verkar inte det lite konstigt om det var de gamla?  

• Surkatt
    Surkatt skrev 2011-07-28 22:54:17 följande:
    Jag och Spigg diskuterar de här dynorna på ett annat ställe, och det står ju att det är leverans på dem och fyra till sex veckor... Verkar inte det lite konstigt om det var de gamla?  
    Fast när jag jämför med bilderna på kidzshop så ser jag ju att de inte är likadana.... Och det gör mej förvirrad. Varför i hela friden ska man behöva vänta i sex veckor på gamla dynorna?