• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    bohusbebis skrev 2011-07-28 12:03:49 följande:

Vi behöver inte kivas, det är swirrehjul jag är ute efter.
    Humm.. fick svar nu att han bara säljer allting tillsammans. Blev lite sur så jag nämnde att han satt sufletten upp-och-ner på sina försäljningsbilder. Ha, där fick han! Han som inte ens behövde packa och skicka de, men slipp då *surar vidare* Ja, jag har haft en dålig natt, så jag är lite på dåligt humör, så jag gillar inte att någon säger emot mig just nu
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-07-28 12:16:26 följande:
    Min Donkey skickas idag från England!!! Weeeeeiiii!

Spännande!
  • Lindadjo
    AnPa skrev 2011-07-28 12:22:03 följande:
    Joddan: Åhh *avis* Måste nästan få träffa dig (och inte bara din karl) och få klämma på den Vagnen alltså!
    Hahaha... gillade det inlägget
  • Lindadjo

Hihihi.. sitter lite och skrattar åt den där annonsen igen där sufflan var upp och ner, jag fick ju svar från säljaren. Och han sa att hans fru redan sagt åt honom att den sitter fel. Så går det alltså om man lämnar säljandet av barnvagn till gubben sin. Nog är det bäst att göra det själv Det som är extra roligt är att jag tänkte att det kanske var så. Sätta en antagligen ointresserad karl att sätta ihop en barnvagn för försäljning.... *suckar*

• LHUF

Såg en blå donkey idag på Djurgården. Mycket snygg. Med 2 sittdelar.

Den begagnade vagnen vi köpte var från 08 och inte så mkt använd, den såldes med vinterhjulen också, han hade den ute för 5000 men sänkte den till 4000 för att vi inte kunde komma och se på den utan vi skickade mina föräldrar. Och så fick vi ett nytt oanvänt chassi också. Men priserna varierar väl lite på vart i landet man bor ovkså

• Joddan
    Lindadjo skrev 2011-07-28 13:05:49 följande:
    Hahaha... gillade det inlägget
    Ja det skrattade vi gott åt också
    Lindadjo skrev 2011-07-28 15:04:25 följande:
    Hihihi.. sitter lite och skrattar åt den där annonsen igen där sufflan var upp och ner, jag fick ju svar från säljaren. Och han sa att hans fru redan sagt åt honom att den sitter fel. Så går det alltså om man lämnar säljandet av barnvagn till gubben sin. Nog är det bäst att göra det själv Det som är extra roligt är att jag tänkte att det kanske var så. Sätta en antagligen ointresserad karl att sätta ihop en barnvagn för försäljning.... *suckar*
    Jag skulle ALDRIG överlåta mina affärer till maken. Då skulle de aldrig bli några affärer
    Silas 2009-03-03 Lily 2011-04-30 minigard.blogspot.se
  • spigg
    LHUF skrev 2011-07-28 16:21:01 följande:
    Såg en blå donkey idag på Djurgården. Mycket snygg. Med 2 sittdelar.
    Tack! ;)

(Jag har en Donkey, med en blå och en sand sufflett, och jag har hängt på Djurgården hela dagen idag. Är ju inte bergsäkert att det var min du såg.. men ganska troligt?) :D