Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Tycker jätte mycket om kidzshop. Handlade mycket till sonen där också. Snabb leverans, trevlig telefon och mailkontakt. Har aldrig behövt reklamera något ! *peppar peppar*
    Ang. hemsidan så har det faktiskt hänt mig också att man bara sett "halva"bilderna" Men jag rekomenderar iallfall kidzshop !! Hjärta 

• Sweetheartno1

Men det tar väl tid att reklamera till Bugaboo också ?!

• Sweetheartno1
    Fröken Småland skrev 2011-04-04 21:18:02 följande:
    linalotta skrev 2011-04-04 21:09:09 följande:
    Hej hej...har ni något tips om vart man kan köpa smidigt och till "bra pris" om man vill köpa en skojjig färg till sufletten och "toplocket" eller vad man kallar det!  :)

Sedan finns det ju så många som syr sååååå himla fina sittdynor och grejjer...själv är jag helt värdelös när det gäller sy och skulle gärna köpa en färdig. Har ni tips på någon som syr själv som man kan köpa från?

tack tack tack tack tack så länge...
    Bugaboo reas sällan så det är Blocket eller Tradera som gäller om du vill göra fynd
    Heron Citys Barnbutiken reade ut Bugaboo grejer !
  • Sweetheartno1
    Insomnie skrev 2011-04-05 20:59:36 följande:
    Hade varit kanon om jag bott lite närmare men det är 45 mil dit... Inget ställe som säljer hjulskydd på nätet eller så?
    Typ alla barnbutiker vad jag vet. Köpte mina på babyland, i nylon ! 
  • Sweetheartno1

Sweetheartno1 skrev 2011-04-05 21:18:22 följande:
    Typ alla barnbutiker vad jag vet. Köpte mina på babyland, i nylon ! 
  • Sweetheartno1

Vad säger ni om bugaboo bag clips ? Man ska väl inte hänga för mycket på handtaget ?!

• Sweetheartno1

Stinamaria: vart fick du tag i dom ? Har bara sett ett par på tradera !

• Sweetheartno1

FrökenS: Det verkar inte finnas där !

• Sweetheartno1

Stinamaria: Jaha ok. Hittar ingen hemsida som säljer dom. Vad kallas dom på svenska ?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21