Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

mammageno skrev 2011-04-07 11:00:01 följande:
    Men å andra sidan krånglar nya med...surt att alltid hitta bättre deals ! Såg två bra nu

Det går att laga chassit på verkstad med kanske ett alternativ?
    Men då försvinner ju teleskop effekten på en cam ?! 
  • Sweetheartno1

Jag beställde därifrån. ingen vagn dock, men dom har snabb leverans god service. 
    Synd att det tar lång tid med reklamationer !
    Jag själv vågar inte köpa en så dyr vagn utomlands !  

• Sweetheartno1
    mamma på vift skrev 2011-04-07 22:06:50 följande:
    Jag brukar köra på vaxat tyg med bomullstyg på insidan, bomullstyg på in eller utsida samt markisväv på andra sidan för att det ger stadga och är lite mer tåligt, bomullstyg på båda sidor ger en tunnare sufflett som är perfekt på sommaren. Man kan variera lite hur man vill
  • Sweetheartno1

Ni finns ju all black överallt igen. Är den här för att stanna ? :D

• Sweetheartno1

Ni som orkar och kan plocka ihop en vagn så är för mig imponerande ! Skulle inte ha tålamod !

• Sweetheartno1

Åhh jag blir så sugen på att hämta hem min cam nuuu ! När alla pratar om sina och köper nya !

• Sweetheartno1
    mammageno skrev 2011-04-10 20:32:16 följande:
    Hihi jag kan inte hålla mig om sånt...ditt argument att ta hem den; måste se så allt är ok annars kanske det tar tid att byta med ev leveranser. Det körde jag med min man!
    mammageno skrev 2011-04-10 20:34:10 följande:
    Men om det inte är mannen som undrar varför utan det tex råder platsbrist som min syrra hade då kan du ju ha det sommargument till dig själv även; jag måste veta hur mkt plats det behöver göras...
    Haha jo platsbrist är det väl tills i Juni när vi flyttar. Och bebis kommer inte förens i Juli ! 
    Och gubben tycker att det är dumt att ta hem den och stirra sig trött på den !  
  • Sweetheartno1

Men gud vad nyfiken man blir på era hemlisar ! Nu måste ni ju berätta !

• Sweetheartno1

Hur är det att rengöra ett svart chassi ! Då kan man väl inte använda slipmedel ?!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21