Inlägg från: Sweetheartno1 |Visa alla inlägg
  • Sweetheartno1

Bugaboo-tråd nr 21

Näe man hoppar i trappor med vagnen, ska man hålla i den "fasta" delen av handtaget ?

• Sweetheartno1

Den skulle ha flyttat. Men bestämde sig sedan art ha kvar den i heron när dom hittade en mindre och billigare lokal !

• Sweetheartno1
    Tant Pruselius skrev 2011-03-01 16:04:09 följande:
    var in där i dag (på heron) och jisses vad dålig den var, tror dem håller på att stänga ner den? fick verkligen den känslan i alla fall....

Och den på brogatan var helt annorlunda, pigg glad och allert personal med mkt god servicekänsla...
    Då ska jag kontakta dem igen..
    För jag ringde dom direkt när dom sa att dom skulle flytta, ang att man ska hämta ut vagnen i den butik man beställt den i. Och jag beställde min i Heron. Fick ju såklart ringa till nya butiken. OCh där sa dom att Heron skulle få telefon förra veckan. Men har fortfarande inte hittat något nummer dit ! Obestämd
  • Sweetheartno1

Var in på barnbutiken i heron idag. Dom kommer vara en "rea" butik som hon sa tills alt är slut. Då komer dom "vanliga" priserna. Det var urplockat och tråkigt där. Hittade ingenting roligt. Beställde iallafall ett skötbord och ändrade datum för att hämta ut vagnen ! Fick även ett nummer: 0722-515 731

• Sweetheartno1
    Mammas Kalle skrev 2011-03-03 19:24:57 följande:
    Sweat: det finns chans att de är kvar i nästa vecka? Ska t Stockholm då, gubben ska gå på båtmässa o eftersom jag är sååååå snäll o följer med så borde ja ju kunna shoppa lite vårigt t buggan
    Ja det tror jag nog.. Fanns topset i fleece och några liggdelslock och sittklädslar.. Adapter till maxi cosi fanns det också. Men jag hittade inget jag ville ha !
    Tänkte köpa mugghållare och lite sånt, men fanns inte ännu.
  • Sweetheartno1
    finbusen skrev 2011-03-03 20:26:10 följande:
    Jag var inne där för någon dag sen, men det såg så trist ut så jag gick ut lika fort. 
    Fanns det inget roligt alls kvar? 
    Några topset i gul, rosa och svart fleece. Sufletter till bee. Och några kartonger med väsklock. Kläder fanns det också, men inget som ögat ville titta på. Blev besviken !
  • Sweetheartno1
    JoiPoi skrev 2011-03-04 12:04:37 följande:
    Haha skumt :)
    Hon sa att den stora butiken redan flyttat o de var kvar för att sälja ut allt :-S
    Ja det tycker jag verkligen !
    Funderar på om man ska hämta ut vagnen redannu, så slipper man besvär om dom flyttar !
    För dom vill helst att man hämtar vagnen i den butik man köpt den i. Då frågade jag i ett mail hur blir det om dom stänger.. Fick inget svar på det mailet ! Obestämd
  • Sweetheartno1
    JoiPoi skrev 2011-03-04 13:58:03 följande:
    Sweetheart: jag kanske missuppfattade henne för hon sa även att deras butik hade flest barnvagns beställningar av alla i Sthlm så då verkar det ju dumt att stänga.
    Hon sa att butiken går bara bra på helger och inte på veckodagarna.
    Det ligger ju rätt off..
    Jadu ingen aning !
    daniels baby skrev 2011-03-04 14:45:35 följande:
    Heron kommer troligtvis vara kvar som vanlig butik med ord sortiment. just nu är det utförsäljning,
    Japp precis vad jag skrivit också !
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21