Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Airshell är som ett mjukt badkar, vi fick ner maxi coosi beevagn samt vår syskonvagn Phil o Ted. Men den var fruktansvärd, var ska du göra av den då du landar? Den hår alltså inte att vika ihop o är stor som ett badkar.... Sen kan sakerna däri likagärna skada varandra de ligger bara o skramlar omkring. O räkna med rejäl överviktsavgift för den. Låna en bb väska o hyr bilstol på plats.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Personligen skulle jag absolut inte bry mig om saker sitter fel om jag får en ny vagn för halva priset, kopia vill jag däremot inte ha.

• straw2008

Ok men hur kan en vagn vara felmonterad i den grad att den går sönder? Njäää det tycker jag verkar vara att göra en storm i ett vattenglas. Kopior vill jag verkligen inte ha men man kan ju fixa till en bb med tvätt o dmörj så den nästan ser ny ut.

• straw2008

1500 om den är använd till 2 eller fler barn beror ju på skicket givetvis!!

• straw2008

Max 95 cm o redan då ser det fånigt ut. Bee däremot kan jag rekomenderar :0)

• straw2008

Nypris på den väskan var ju som sagt var 1000 kr, säkert värt det om man använder den mkt den är ju väldigt bra kvalité.

• straw2008

Är det någon skillnad på vanliga o silver edition chassit?

• straw2008

Jag sydde om min beesuflett till en bee plus, var verkligen inte svårt o börv toppenbra. Men absolut delarna måste ju klippas till o så... Mkt sprättande.

• straw2008
    Liten Mjau skrev 2010-10-28 22:06:18 följande:
    Skrattande
    Har en fråga!
    Vet att många har en mjuklift i liggdelen. Har förstått att P&T funkar utmärkt. Finns det nån annan som passar i liggdelen? Eller är P&T´s den bästa?
    Vi hade babyproffsens egna, helt ULTIMAT med perfekta handtag o en egen liten suflett som man kan ta av om man vill!
  • straw2008

Bära skötväskan kanske?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21