Bugaboo-tråd nr 21
Nej men den är ABSOLUT snyggast!!
Nej men den är ABSOLUT snyggast!!
Jag var på väg att köpa den där åkpåsen men hoppade av då jag såg frakten.....
Går cameleon att fälla ihop med gamla ståbrädan på?
Jag undrar oxå över cresentpåsarna... Tjocklek o så!!
Denim har kommit i 3 olika utföranden på cameleon o ett utförande på frog. Personligen skulle jag aldrig köpa en sliten denimvagn men jag ägt två sprillans nya :0) absolut finaste färgen!!
Vill oxå veta, är bara ute efter en riktigt riktigt tjoooockt åkpåse så diva är nog inget för oss då...
Jag skulle inte heller köpa en bb med annat än extra toppset. Paraply och mugghållare kanske jag skulle betala för men jag vill oxå styla min vagn själv :0) Kan det vara så att nya denim kommer med åkpåse?? Vad är skillnaden på gamla denimen och den som kommer nu?
Vi hade en CAM men bytte ut den för sonen var galet arg så fort man la honom i sittdelen, tvärflrbannad! Vi hade absolut inga problem att kör under vintern men tycker att vagnen är sjukt jobbig att fälla ihop o upp.... Blev liksom aldrig rätt, allt ramlade ur varukorgen ner på gatan, handtaget blött skitigt av att alltid hamna neråt på något sätt. Har en bee nu :0)
Men den finns ju på frugo för under 7000.... Är det väl?? Varför ska man då betala mellan 7-8 för en begagnad? Får man ut 50% av nypriset tycker jag ändå det är heeeelt ok med tanke på att man inte har garanti osv.
Vi har haft både nya o gamla bee o vi tycker bäst om den gamla faktiskt, mkt mysigare o mer ombonad, suffletten är tusen resor bättre. Vi tog bort vingarna på vår gamla ner o den blev då typ 15 cm bredare sittyta. Men vi har den nya nu o den funkar ju oxå.