Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

Äger tyvärr ingen ocean men har sett några på riktigt, de är mkt mkt mkt finare i verkligheten! Färgen på bilderna från internet är så vass på något sätt, i verkligheten är den med krämig o mjuk i färgen helt sjukt fiiin!! Nästan ljusblå tycker jag!!

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Vilken fär har åkpåsen som följer med ocean ?

• straw2008
    thisissarah skrev 2011-01-19 09:27:08 följande:
    Går det att vända på liggdelen så att man har de stora hjul fram och låsa de hjulen?
    Absolut så gjorde vi alltid istället för att köpa terränghjul. Du måste låsa de små som då hamnar bak. O vända på styret :)
  • straw2008

Färga canvas ? går det? Vilken sorts färg färgar DE sina klädslar med liksom ?

• straw2008
    Fröken Småland skrev 2011-01-19 20:41:53 följande:
    Om man köper en komplett liggdel som dyker upp då och då på Blocket och Tradera så har man en galet billig vagn med fulla garantier.
    Galet billig har jag svårt att tycka...

3000 kr NY är galet billig!

7500 är för mig redan dyrt för en vvagn.

Har ändå alltid köpt bugaboo vagnar :)
  • straw2008
    Pms Lisa skrev 2011-01-20 13:52:15 följande:
    Har en fråga som kanske redan är svarad på... men orkar inte gå igenom 877 sidor Skrattande
    Kan man färga sufletten? har en brun i canvas te cameleon men den e solblekt Rynkar på näsan Tänkte på sån där färg man kör i tvättmaskinen,,, eller blir loggan färgad då också? Nån som vet?

annars kanske ja provar å köpa textilfärg å målar vita zebraränder på, blir ju som en egen "special edition"
    MOHAHAHAHA!!!
    Undrar jag med... det finns lite olika färg för nylon/akryl/konstmaterial tex:

Syn tint
    Dylon multi purpose dye

Men har aldrig prövat själv....
  • straw2008

Fast det går hur bra som helst att tvätta i varmare, jag tvättar alltid på 4o o ibland 60 o mi à ser alltid som nya ut....

• straw2008
    bebbe10 skrev 2011-01-21 08:15:17 följande:
    Ingen som vet om det är stor skillnad på nya åkpåsen?
    Det är mer som en åkpåse SKA vara, den gammla är ju mest som en sladdrig fleecefilt.

Älskar nya åkpåsen.
  • straw2008
    Tant Pruselius skrev 2011-01-21 08:42:26 följande:
    är det den som kallas universal som ska passa alla modeller?
    Har hört i Bee-tråden att den är för lång och inte alls passar i bee+ som en hand i handske
    Hrm jag tycker inte den är speciellt lång ? ABSOLUT inte så den släpar i o blir smutsig i alla fall, som någon skrivit.

På just bee kan man dra ut sittplattan ganska mkt o gör man det till max hänger verkligen inte åkpåsen ner!

Har för mig att icandys åkpåsar sitter jättebra oxå, de är skålade o finns i tre storlekar har jag för mig.
  • straw2008

Ger upp o frågar, har försökt fälla bee + ett 20 tal gånger men den fastnar på halva. Hittar inget i instruktionsboken om hur man fäller när sitsen är mot föraren??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21