Inlägg från: straw2008 |Visa alla inlägg
  • straw2008

Bugaboo-tråd nr 21

LillaJag13 skrev 2010-12-15 10:08:16 följande:
    Hej, ngn som kan förklara och berätta lite för mig om för och nackdelar med bugaboo bee. Finns en sådan till salu fast det funkar inte att byta sittläge¨på den tydligen. Den är i det grundaste skrev säljaren, vilket innebär???
    Tacksam för svar.
    Det var själva sittplattan man inte kunde dra ut, den var på innersta läget hela tiden.

Vi har alltid haft vår på innersta läget, fast vår var hel :O)

Vagnen såldes för 900 kr o en helt ny sitdel kostar 500 så det hade ju knappast varit någon big deal...
    Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • straw2008

Jaha inte till gamla bee i alla fall.

• straw2008

Det är väl inga pöastdetaljer som kan gnissla mot varandra? Var gnisslar det från? Jag tycker vagnen är superlyxig!! Att jämföra med en emmaljunga är ju som att jämföra guld o kattskit liksom.... :0)

• straw2008

Har du endast chassi behöver du: Framhjul Suflett Suflettbågar Mjukdel till sitsen Varukorg Regnskydd Sele

• straw2008

Du knäpper bort knapparna på baksidan, tar bort tre snoddar på vardera sidan o sen drar du bara bort den!!

• straw2008

Tog du bort vingarna? Man kanske måste vänja sig lite men den blir verkligen så mkt rymligare!

• straw2008

Jo den sitter bra ändå. Men man kan ju sätta fast mjukliften om man skulle känna sig orolig eller lägga glidfilt emellan!

• straw2008

Den har vi helt sjukt bra den har även band med spännen så du kan säkra den i chassit!

• straw2008

Vi har den med egen suflett eftersom vi använde den till vår Phil o Ted o p&t har ingen egen suflett så för oss var det så galet bra!! Älskade den liften o så fiiin den är i bee. Älskar oxå nyckelpiga.....

• straw2008

aa man kan ta bort sufletten !

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21