Bugaboo-tråd nr 21
Är det endast pga plasten på ramen som det skulle vara kopia?
Är det endast pga plasten på ramen som det skulle vara kopia?
Vet att de aldrig sålts svarta baser med silverchassi!
Topset får de gärna tillverka för min den (utan loggot såklart) frankofant tex gör ju gärna det o det bidrar bara till mångfald.
Får gärna göra baser o alla delar de vill för min del bara de säljer de som EXTRADELAR o inte som originaldelar...
Ny bugaboofärg? Ligger en gräsgrön på blocket.....
Jag skulle tycka det var fint med andra material på suflwtterna eller att de i alla fall täbker lite out of the box.... Kanske en suflett med inbyggtutdragbart solskydd kanske någon ficka, vändbart olika färg på in o utsida mönstrat genomskinlig i plast o även fler tillbehör..... Krokar whatever. Engångsregnskydd som inte tar plats hjulskydd om den ör smutsig. Fler hjul att välja på större lite svampigare framhjul svängbara både för bee o CAM.....
Ingen som vet något om de nya färgerna ? Altså inget dravvel om att "ni kommer inte bli besvikna" osv utan faktiskt VILKA färger det är? :O)
Om den för 2000 är en CAM då har den ju gamla chassit, dessutom endast sittdel... Nja marknadspris skulle jag säga om den har endast sittdel i gamla chassit faktiskt.
Denim ska väl inte gå att köpa vid sidan om? Går det så skrik högt, jag är först med att köpa :0)
Åh fick upp pulsen lite där..... Suck.
Våra kompisar beställde från fruugo för någon vecka sen o den kom med bud efter ett par dagar. De flesta här inne är jättenöjda med sina fruugoaffärer tror jag!!