• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • mini75

Lindadjo, jag har både och men fått för mig att jag gillar camens suflett bättre men det kan oxå bero på nikotingula insidan på froggens suflett. Jag slet bort frog sufletten så snabbt jag kunde och köpte camsuflett, nun när jag tänker efter så var det oxå pga att froggens suflettspännen var tröga.... så det är nog ett cam mönster jag är ute efter.......

• imaj

Angående det svarta chassit: Kört vagnen i 1,5månad och tycker inte det verkar bli lättare repigt än det silvriga (haft en Cameleon innan med det vanliga chassit). Däremot syns "fettfläckar"/ fingerkladd mycket lättare på den men det går ju att torka bort och kan påpeka att jag är nästintill pedant

• imaj

Jag menar att det stör mig än nog för att jag är nästintill pedant

• Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-01 21:38:41 följande:
    Lindajo
    Kolla din inbox! :)
    Har du skickat nånting dit? Hade ett nytt inboxmedelande, men inte från dig?
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Joddan

Vaaaa hahaha! Ska kolla att jag skickade rätt. Var det från olivia annars? Det var i hennes ärende jag mailat ;)

• Sweetheartno1

Mitt svarta chassi har inte heller fått repor ! Mitt gamla aluminium chassi hade mer repor ! Har kört svartingen sedan 1 juli !

• Sweetheartno1
    Asereht: 
    Jag har inboxat dig !
    Lucas -07 ♥ Vilda -11 ♥