• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Lindadjo
    Joddan skrev 2011-09-02 09:21:52 följande:
    Nä jag hade skickat till lindajo . Hahaha!
    Så kan det gå Men nu fick jag ju den iallafall.
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • Joddan

Vem är det som färgat basklädsel med pandurofärg och lyckats? Finns det några bilder?

• Cacaoo

en fråga
    Hur fäster man ståbrädan på vagnen? Är det en grej manförst sätter på vagnenoch sen klickar fast den den gamla modellen tänkte jag på.

• cirkuspuman
    Joddan skrev 2011-09-02 11:00:19 följande:
    Vem är det som färgat basklädsel med pandurofärg och lyckats? Finns det några bilder?
    Det var jag
    Jag ska se om jag kan fota och lägga upp i bildtråden...tog tyvärr bara före och efter-bilder på P&T´n så jag har bara efter-bild på Froggen.
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • enlitenbitkaka
    annat82 skrev 2011-09-01 19:02:39 följande:
    Vår har åkt väldigt mycket bil, men ser alltid till att inget vasst ligger i närheten också. Som sagt enda repan genom det svart har blivit i garaget, alldeles för mycket vassa saker där tyvärr, men det ska inte hända igen
    Inga vassa saker i bilen förutom möjligen hundens klor men det ska inte va något problem tror jag
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Lindadjo
    cirkuspuman skrev 2011-09-02 14:31:19 följande:
    Det var jag
    Jag ska se om jag kan fota och lägga upp i bildtråden...tog tyvärr bara före och efter-bilder på P&T´n så jag har bara efter-bild på Froggen.
    Det ska jag göra med min gråa svarta frogklädsel också. Har du använt vagnen efteråt nu? Färgen färgar inte av sig väl? Det är iofs varukorgen som är värst på min, sittdelen är inte så illa... men det kanske ser grått ut mot en helt ny svart camsuffla
    2010 blev ett bra år! Har +:at
  • telgebo

Kan någon vänlig själ här bjuda in mig i medlemsgruppen fö rjag har ingen knapp att klicka på för att ansöka. Det är något knas med det här för mig och jag har snackat med support som inte kan hjälpa mig då de inte förstår vad problemet är.

Gravid v.32+5 BF 23/10 Bara 51 dagar dit
  • Joddan

Tack för bilden circuspuman . Var det svårt? De vita loggorna lyckades du undvika. Duttade du färg på hela? Förutom sitsen

• cirkuspuman
    Lindadjo skrev 2011-09-02 15:37:08 följande:
    Det ska jag göra med min gråa svarta frogklädsel också. Har du använt vagnen efteråt nu? Färgen färgar inte av sig väl? Det är iofs varukorgen som är värst på min, sittdelen är inte så illa... men det kanske ser grått ut mot en helt ny svart camsuffla
    Jag har testat med min färgade tillsammans med min svarta suffla och det blev jätte bra  visst syns det att det som är färgat är mer mattsvart om man synar den noga men det är inget man tänker på om man inte vet
    Jag har testat den några gånger efter färgningen dock ej i regn men den är tvättad en gång efter så den borde inte färga av sig  
    Joddan skrev 2011-09-02 15:51:59 följande:
    Tack för bilden circuspuman . Var det svårt? De vita loggorna lyckades du undvika. Duttade du färg på hela? Förutom sitsen
    De vita loggorna färgade jag över faktiskt men när jag tvättade den efteråt så blev de vita igen iom att det är tryck däremot var jag väldans försiktig med "frog lapparna" på sidorna.
    Jag svampade på färgen och en stor flaska för 79:- (har jag för mig) räckte till både P&T vagnen och froggens varukorg samt sittdel, helt klart prisvärt! 
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸