• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • oliviaester

Joddan, tycker du är inne på helt rätt spår som är sugen på att byta med din vän ;)

• AnPa

Fler som tycker att det går trögt på beg marknaden just nu? Att sälja alltså. Har haft min bee plus ute i en vecka nu men det händer liksom inget. Mail med intresse och sen något skambud men ingen som vill titta eller så Undrar om folk har tomt i plånboken efter sommaren eller om bee är svårsåldern kanske?

• Asereht
    AnPa skrev 2011-08-30 19:40:06 följande:
    Fler som tycker att det går trögt på beg marknaden just nu? Att sälja alltså. Har haft min bee plus ute i en vecka nu men det händer liksom inget. Mail med intresse och sen något skambud men ingen som vill titta eller så Undrar om folk har tomt i plånboken efter sommaren eller om bee är svårsåldern kanske?
    Tycker beg öht är rätt trögt oavsett märke. Det har varit trögt sedan innan sommaren vilket är trist som sjutton. Det känns som om det dräller av allt, ja allt utom det jag vill köpa förstås då för det är väldigt få uj single i kul färger (som inte är fallfärdiga) ute.
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se
  • SophiaM
    AnPa skrev 2011-08-30 11:54:42 följande:
    SophiaM: Spraya med silikonspray på alla rörliga delar
    Jag har försökt, men den låter ändå...
  • Lillla My

Anpa, rent generellt tycker jag folk verkar köpa vintersaker nu, inom det mesta. Kan vara därför kanske?
    Skambud fick jag också på mina vagnar jag hade ute. Vad tror folk? Sätter man ut ett pris så vill man ha däromkring, man ger inte 40-50% rabatt på det!

• onoff

Hejsan! Jag är sugen på att köpa en bugaboo. Jag har en ett-åring här hemma och äger just nu två vagnar en emmaljunga edge som jag gillar på grund av att det går att vända sittsen på. Liggdelen är rymlig, lufthjulen gör att den rullar lätt på både grusväg och i snö. Men den är så förbaskat stor och klumpig så därför har jag en baby jogger city mini också. Jag gillar den jättemkt, den är lätt och smidig... men jag tycker att det är så jäkla tråkigt att jag inte kan ha lilleman vänd mot mig. Så nånting däremellan skulle jag gärna vilja ha och då undrar jag om bugaboon kan vara nåt för mig? Sen vilken sorts bugaboo ahr jag ingen aning om.. Skulle helst vilja ha en med liggdel. Så eventuella syskon kan använda vagnen från scratch. Så vilkendtror ni skulle apssa oss bäst?

• oliviaester

hej! jag är "joddans" vän som precis köpt min första bugaboo, en ljusgrå frog med marinblått foder. är ute efter en svart sittdelsbas men som jag förstått det så är det svårt att få tag på en fin, relativt oblekt sådan?

• Surkatt

Angående blocket så har jag precis sålt två vagnar och de låg ju ute ett tag. Nitron fick jag såld utan prut, men den lade jag ut till ett riktigt bra pris, camen lade jag ut på tok för högt och fick bara ett riktigt skitskambud... Sen en tjej som mailade i helgen och bjöd rätt mycket under vad jag satte ut den för,  men jag släppte den ändå. Orka liksom... *lat* 

Så det var inte den rusningen jag hade hoppats på... Drar mej för att försöka krängaiväg happyn. Den lär vara sjukt svårsåld, det fullkomligt vimlar ju av såna just nu. Ingen i min frg dock. På gott och ont  

• Surkatt

Hörrni proffs, hur är det med fleece vs canvas. Är fleecetopseten en gammal variant som inte finns att köpa längre? Har de funnits längre än canvas topseten?