• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • Överbandsfürern
    SophiaM skrev 2011-08-30 20:04:45 följande:
    Jag har försökt, men den låter ändå...
    Gör min med, låter som ett gammalt gångjärn typ och den är trög när jag ska fälla ihop/upp den... har testat med silicon spray... men det kanske finns bättre än den på OK?
    Silikonbaserat glidmedel kanske
  • annat82
    Surkatt skrev 2011-08-30 22:19:22 följande:
    Hörrni proffs, hur är det med fleece vs canvas. Är fleecetopseten en gammal variant som inte finns att köpa längre? Har de funnits längre än canvas topseten? 

Jag tillhör en som gillar fleecen ganska så mycket. Tycker de har mycket bättre passform och sen finns det som sagt vissa färger som bara kom i fleece Har inte haft minsta problem att de drar till sig hår och skräp, men kan ju tänka sig att risken finns då fleece brukar bete sig så.
  • mini75
    Lindadjo; Kollade i ditt bildgalleri för det är väl du som syr en massa själv? SÅg för det första att du fyndat din frog för 600?!?! Stämmer det? Gud vad bra i så fall, bara att gratulera! JAg tyckte min var billig för 1800!
    Såg oxå att du hade denimklädsel märkt med frog - vet du var man kan få tag i det. Fyndade du det begagnat oxå, det finns alltså en denimklädsel till froggen?

Sist men inte minst, jag hade tänkt ge mig på att sy en suflett själv. Är det jättesvårt - äger en symaskin och kan sy hyfsat, men det är kanske svårt att få till ett bra mönster själv? Vad ska man tänka på när man väljer tyg? såg ett fint smalspårigt manchester bla....

Många frågor.................. {#emotions_dlg.flower}

• Asereht

Eftersom Lindadjo tagit över min frogdenim så svarar jag. Frog har haft en limited edition denim. Enda sättet att få tag i den är att hitta någon som säljer den begagnat.

• Joddan

Det har iaf många gjort genom tiderna i denna tråd; med texten inte min annons

• hjärtan81

Vet någon var man kan köpa topset i fleece till buggan eller är det beg. Som gäller?

• standby

hjärtan81, håll utkik p Tradera, dyker rätt ofta upp sådana där.

I övrigt, WhatsApp finns även för Android. *tipsar* om än väldigt OT