• Senap

Bugaboo-tråd nr 21

Här håller vi Bugaboo-frälsta till! Vi kan allt om Bugaboo. {#lang_emotions_wink}

Bugaboos modeller:
    Cameleon - Huvudmodellen.
    Bee - ny uppgraderad modell kommer nu under våren.
    Gecko - har numera utgått ur sortimentet.
    Frog - har utgått men säljs i USA.

Information om vagnarna finns på Bugaboos hemsida:
    What you get - för info om vad som ingår.
    Välj land USA för att få info om Frog.

Info och jämförelsetabell finns i vår FAQ:
    Läs gärna vår egna FAQ innan du ställer frågor i tråden!

Bildtråd:
    Här visar vi upp våra Buggor - även pimpade.

Svammel-tråd:
    Inget svammel i den här tråden. Vill man svamla får man gärna komma hit!

~ ~ ~ OBS! ~ ~ ~
    Vi undanber oss frågor om begagnatpriser då det kan ses som annonsering av FL. Vårt stående råd är att kolla Blocket eller FLs köp & sälj.
    ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Välkomna! {#lang_emotions_smile}

Bugaboo rules!
  • Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21
  • telgebo

Kan man tvätta liggdelens madrass i tvättmaskin?

Gravid v.33+0 BF 23/10 Bara 49 dagar dit
  • Joddan

Jlp Har du köpt ny bugga vad vill du smörja? Vill du "underhålla" den? Anar att du köpt en äldre med lufthjul för de nya får man inga kit till.
    Kör med siliconspray vid hjul och rörliga delar o du kanske inte ska smörja med sånt du inte vet vad de är Love!

• Tibell

Ni som har lite äldre buggor.. Har era handtag blivit lite "spruckna" och sträva?

• enlitenbitkaka
    Tant Pruselius skrev 2011-09-04 17:52:18 följande:
    Blå, röd, ceries alt led rosa (soft pink?) ... Härligt med en all black *fruktansvärt avundsjuk*
    Hade ju egentligen velat ha den vita med svart chassi...men den görs ju tydligen inte längre Hade gärna matchat med rosa men sambon vägrar... Röd är ju fint! Hade gärna velat ha en ljusblå men är hiskeligt dålig på att sy...
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Fröken Småland

Luscious: röstar på offwhite. Alternativt klarblå eller varför inte lila? Inte min favoritfärg men jag tror att den skulle vara toksnygg till all black

• Tibell

Åhh jag skulle vilja ha offwhite sufflet till min hel bruna vagn.. Har sett många vagnar med den kombon och det är sååå snyggt.
    Men frågan är om det är speciellt praktiskt ?

• enlitenbitkaka
    Fröken Småland skrev 2011-09-04 19:14:53 följande:
    Luscious: röstar på offwhite. Alternativt klarblå eller varför inte lila? Inte min favoritfärg men jag tror att den skulle vara toksnygg till all black
    Ja offwhite är ju så fint Med lila, menar du den lila ltd edition då? Såg den irl häromdagen och gillade den inte alls, mycket finare på bild. Tyvärr.
    Änglamamma till lilla Hedvig 22/3-11 ♥ Bloggar på enlitenbitkaka.blogspot.com/
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2011-09-04 19:14:53 följande:
    Eller den äppelgröna. *mums*
    Bloggar om garntrassel och vardagsbestyr på www.stickig.se