Inlägg från: Joddan |Visa alla inlägg
  • Joddan

Bugaboo-tråd nr 21

LR75 skrev 2010-04-03 23:35:16 följande:
    hade lite tråkigt på påskaftonskvällen...så nu är buggan nyservad (igen) putsad, rengjorda däck som glänser, åkpåsen rollad och varukorgen tvättad då den behövde få tillbaka sin egna bruna färg, alla hårstrån i framdäcken borta. Känns bra!!
    Wow impad! 
    Kör du med silikonspray eller teflonspray? Jag har hört att silicon ska man inte använda av någon anledning. Så det har blivit att jag inte använt något alls {#lang_emotions_surprised}*ajabaja*.
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

En gång i månaden!!! :-0 Jag vågat inte säga hur ofta jag "servat" min Cam. Aldrig så där ordentligt. Men jag har inte använt den knappt heller. Bara tre första månaderna med min son sen blev det Bee och nu Swift. Torkat av den har jag gjort men aldrig smörjt och så. Fick nytt chassi i januari o har inte använt sen dess, och ny bas fick den i höstas, trots att jag inte använder den. Den står ju så fint i hallen!

Silas 2009-03-03
  • Joddan

LR75

Du kan gärna serva min bugga för en fika , en bra marknad för lata mammor...
    Jag använde faktiskt min cam nu ikväll... Första gången på veckor! Utan åkpåse så det kändes vårigt, men så trisst utan den cerisa färgen mot denimen!
  • Joddan
    signea skrev 2010-04-12 20:04:41 följande:
    Ni som har skötväskorna hängades på vagnen, vad har ni för väskor? Tycker Bugaboos egna är lite väl stor.
    Oi Oi hobo med Ju ju be connected hängare... <3
    Silas 2009-03-03
  • Joddan

Straw 2008 Jag åkte till Miami förra sommaren med min Cameleon i bagen. Packade massor däri "hålutrymmena". De sa ingenting om den väskan för den går under "barnvagn" bara, trots att den vägde lite mer på hemvägen... Kanske skillnad om man har två vagnväskor och ett barn! Kanske blir misstänksamt, men de kastar nog inte. Men du får kanske betala för extra väska!

Silas 2009-03-03
  • Joddan

JAG VILL KÖRA CAM! Typiskt att sonen ska vägra *packar ner och sparar till nästa barn*

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Mina skenor till liggdelen är borta, jag hade avbruten linjal ist

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Cocoonen är väl mer stabil nu än med gamla Been? *Funderar på att kanske köpa en Bee igen ändå*

Silas 2009-03-03
  • Joddan

Jag gillar inte alls de nya skötväskorna. Iaf inte att hänga på vagnen, de har alldeles för breda "band". Men smaken är som baken

Idag tvingade jag sonen att åka cam, och han somnade till och med efter en del kamp. Suck, tänk om han kunde älska den lika mkt som jag .
    Nu vet jag ju att det är bara "rykten" om den nya "syskon/dubbelvagnen" som eventuellt kommer, men jag undrar bara. Tror ni den kommer vara framåt eller åt sidan typ UJ? Någon som vet. Jag har en yttepyttehiss och kan inte ha en bredare än cameleon...
    Och vad tror ni om Baby Jogger City Select, har någon känt på den???
    Silas 2009-03-03
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21