Bugaboo-tråd nr 21
*ajabaja*.
*ajabaja*.En gång i månaden!!! :-0 Jag vågat inte säga hur ofta jag "servat" min Cam. Aldrig så där ordentligt. Men jag har inte använt den knappt heller. Bara tre första månaderna med min son sen blev det Bee och nu Swift. Torkat av den har jag gjort men aldrig smörjt och så. Fick nytt chassi i januari o har inte använt sen dess, och ny bas fick den i höstas, trots att jag inte använder den. Den står ju så fint i hallen! ![]()
LR75
Straw 2008 Jag åkte till Miami förra sommaren med min Cameleon i bagen. Packade massor däri "hålutrymmena". De sa ingenting om den väskan för den går under "barnvagn" bara, trots att den vägde lite mer på hemvägen... Kanske skillnad om man har två vagnväskor och ett barn! Kanske blir misstänksamt, men de kastar nog inte. Men du får kanske betala för extra väska!
JAG VILL KÖRA CAM! Typiskt att sonen ska vägra
*packar ner och sparar till nästa barn*
Mina skenor till liggdelen är borta, jag hade avbruten linjal ist ![]()
Cocoonen är väl mer stabil nu än med gamla Been? *Funderar på att kanske köpa en Bee igen ändå* ![]()
Jag gillar inte alls de nya skötväskorna. Iaf inte att hänga på vagnen, de har alldeles för breda "band". Men smaken är som baken ![]()