• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Kavat skrev 2010-04-26 16:21:22 följande:
    Är det någon här som haft buggan och babyskydd ihop. Vad har ni haft för babyskydd? Hur har det funkat?Funderar fram och tillbaks. MÅSTE ha med bas i bilen att klicka i och ur, så då är det Maxi Cosy, Besafe eller Actas Gracos Logico S som funkar. Besafes väger över 6 kg läste jag så det går bort. Actas är också tung...Logico S hade vi sist och var nöjda (ca 1700:- med basen), men då måste vi köpa ny adapter (~450 Maxi Cosy går på ca 3300:- med basen (men har då adaptrar till Cam). Den är dessutom mycket lättare (jag har haft stora ryggproblem tidigare).Vad väljer man?Ytterligare en fråga, någon som vet om Bee Plus har samma adaptrar till babyskyddet som Been?
    Jag har haft
    Först hade jag med Besafe men den är som sagt ganska tung,annars är den otrolig i comforten för barnet tycker jag.
    Efter ett tag byte jag över till akta´gracos som jag tycker är lätt smidig och perfekt.
    Vill man ha lite mer design än vad aktagraco har så kan man ta en teutonia tario,den exakt likadan som aktas i modellen.

Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • thj
    Pepparkaksdeg skrev 2010-04-26 19:10:20 följande:
    JIHOOO!All White just bokad av Bontis få ex,som kommer nu i veckan!Det är så typiskt mig! det är just det att den inte är så vanlig som gör att jag vill ha den!Ju ovanligare en grej är,desto mer vill jag ha just den!Fast sen är den ju galet fin också och passar så himla bra till sommaren!Alltså fatta den vagnen med den svarta skötväskan i skinn till! *slurp*Tack ännu en gång Stargirl för tipset om Bonti! Löv ya
    Oh den är ju så fin{#lang_emotions_heart}
  • thj
    Xst skrev 2010-05-15 17:26:48 följande:
    Ska man köpa en bee.. eller en bee + ?
    bee+ {#lang_emotions_tongue_out}utan tvekan,men jag gillar ju gamla bee med så fasen du får ju en bra vagn oavsett vilken du väljer{#lang_emotions_sunny}
  • thj
    Asereht skrev 2010-05-23 11:41:15 följande:
    Nu blir jag väldigt osäker på om jag verkligen ska köpa en dyna. Jag hade hoppats på en perfekt dyna men när jag läser era inlägg blir jag väldigt osäker. Man kanske ska fortsätta arbeta på den perfekta dynan själv istället. Jag hade hoppats att den skulle vara perfekt på alla sätt och vis användningsmässigt och som en bonus hade man en perfekt mall om man ville sy i roligare tyg.
    Jag tycker den är superbra,tunn och formbar,min sitter perfekt i min cam
    jag gillar ju allt bugaboo gör Bugaboo-fan ut i fingertopparna...
  • thj

Kan man låta en 3åring snart 4åring som alltid numer går hellre, sitta i vagn,bara för att man vill ha en bee+ summer edt?
    Säg jaaaa!!

• thj
    Linmin skrev 2010-06-07 09:27:46 följande:
    Vad är det för skillnad mellan bugaboos nyaste ståbräda och den äldre modellen? Är det någon som vet?
    Den nya funkar till alla bugaboo modeller den gamla gick inte till bee o bee+
  • thj
    futura skrev 2010-06-13 14:05:39 följande:
    Lägger till en viktig sak!

Oj käre nån den här tråden verkar inte vara död! Har en fråga till er. Har en Cam som är köpt okt 06. använd fram tills nu till ett och ett halvt barn. Jag ska sälja den nu och undrar vad man kan ta för den?

Mina tillbehör förutom det som hör till när man köper den är:
    Parasoll
    adaptrar till maxi cosi
    sommarsuflett
    denimklädsel
    VINTERHJUL

+ ståbräda som är nästan helt ny som jag undrar om ni tycker jag ska lägga ut i egen annons?

Jag funderar på ett ca pris på 4000 utan ståbräda. Vad tycker ni? GÄrna många svar  

Tycker det låter som ett bra pris
  • thj
    Shoegirl skrev 2010-06-21 23:42:48 följande:
    *host* Drömmer
    My sugar is raw
    Det tror jag bestämt den får
  • thj
    modestyclara skrev 2010-08-06 21:32:02 följande:
    äsch...experten hann logga ut Men hon svarar säkert imorgon *återkommer*
    Tror svaret är att den är mörk,mörk grå,nästan svart
  • thj

Sorg nu är det sista gången jag byter om på min cam ''älskade vagn'' denim 007 blir det!
    Tur jag har lata barn som gärna hoppar i vagnen fast de äe stora Solig..

En sladdis är ett måste känner jag Tyst

Ha fin dag vänner!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21