• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Miniigirl skrev 2010-12-06 08:15:33 följande:
    Ami: Tack! Så bra det lät:) bi har oxå ganska korta barn,så då borde som få plats ett tag till:Den man kan byta ram annars va? Fast,då passar ju inte tygen förstås. Men hur är det toppklädseln,den från camen passar frog oxå va?
    Basklädsel till cameleon passar bra på frog med,lite för stor men inte så det stör,topptyget går också bra fördelaktigt är att byta ut suflettspännena till cams ingen stor kostnad och då passar camens suflett toppen :)
    Ramen går att byta med:)

Kram/J
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • thj
    Miniigirl skrev 2010-12-06 08:39:54 följande:
    Bra:) tack för ditt svar:)
    Så lite så :)
  • thj
    Nils K Pyssling skrev 2010-12-06 21:37:44 följande:
    Hej,

en fråga till alla kunniga - enligt bugaboo.com så är Babytrader ingen auktoriserad återförsäljare, vad har det för beydelse i garantihänseende? Har googlat på det men kan inte hitta någon information.. Någon som vet?
    Är det auktoriserad ÅF så har de inte bugaboo bakom sig,det ställer till det rejält vid ex reklamationsärnade.
    Har förvisso för mig att de sålt bugaboo länge,gör de inte det längre?
  • thj

Måste bara lägga in en bild på lite ögongodis Solig
  • thj
    danosani skrev 2010-12-08 23:03:34 följande:
    Frågan var ju uppe för ett tag sen om huruvida det funnits topset i guld till Cam. Till slut blev det väl sagt att det INTE funnits (jag har aldrig sett det heller) men nu såg jag en T-annons där det angetts att toppen är "gold edition canvas". Den ser t o m lite guldig ut på de kassa bilderna..
    Hmm? Har säljaren hittat på en egen liten edition? Aldrig hört talas om den iaf.

www.tradera.com/Bugaboo-Cameleon-auktion_3408...

Ej min.
    Hihi tror det är en helt vanlig sand canvas faktiskt har aldrig hört om guld Edt
  • thj
    Kavat skrev 2010-12-08 08:34:08 följande:
    Asereht har gjort de med blommor! Solig Superduperfina!

http://www.familjeliv.se/hem/asereht/gallery/phpctxxx6.jpg
    Jösses så mysigt det ser ut,helt underbar!
  • thj
    Bellbox skrev 2010-12-12 19:47:29 följande:
    Nej då. den kommer säkert
    jag gissar på att det snarare handlar om deras framtida status som ÅF, pålitlighet, tillgång till vagnar eller annat... men Stargirl brukar ha rätt i det mesta så man ska nog dra öronen åt sig...
    Är också helt säker på att det stargirl säger stämmer,hon vet och kan det här!
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    Kajsan skrev 2010-12-13 14:36:34 följande:
    Oj, jag har kommit på att jag är i DESPERAT behov av en Bugabooåkpåse! Är hemma med lilltrollet som är sjuk, och det funkar ju inte att inte ha en åkpåse när jag ska gå ut med henne och hon ligger där med feber!
    Klart du ska ha en ny åkpåse finaste vännen!
    Kram
  • thj
    Kajsan skrev 2010-12-13 16:40:15 följande:
    Men jag veeet! Hur kunde jag vara så dum att sälja av allihop? Nä, det blir att bestämma färg i morgon!
    Vilka väljer du mellan?
    Varför har jag inte åkpåse problem för
    VILL ha en bebbis
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21