• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Hannah74 skrev 2010-10-25 22:26:56 följande:
    Hej.
    Hade ju problem med att de vita runda man fäller sittdelen med fastnat i inneläge ( den är alltså helt lös nu sittdelen) och jag fick tips om att skruva isär och göra rent/ smörja.
    Jag har nu gjort det men det hjälpte inte. Kan man gå t affären den är köpt och få hjälp att beställa hem nya sådana? Garantin har gått ut så får betala själv, men det kan väl inte vara så dyrt?

Nån som gjort liknande lr vet om affärer kan och vill fixa?
    Den är köpt på babyhörnan här i Gbg.
    Hej hopp
    Går att beställa kostar runt 100:- om jag minns rätt
    Lev idag,imorgon kan det vara försent!
  • thj
    livet från ljusa sidan skrev 2010-10-26 22:33:59 följande:
    Stargirl: Den lodgern var ju hur snygg som helst! Hur stora barn passar den till eller är det bara pyttebebisar i liggdel??

Hej
    Den funkar lätt upp till 2år+
  • thj
    Sjukhus Mamman skrev 2010-11-16 22:51:31 följande:
    nu minns jag inte men 1a eller 2a veckan i jan! vilka som kommer få in dom vet jag inte men jag har hört ryktas om att Kidzshop och bonti ska få in dom. men de e inget jag fått bekräftat av nån av dom då jag inte har haft tid att fråga
    Jag kan bekräfta det
  • thj
    Stargirl skrev 2010-11-24 08:11:21 följande:
    Vi har ju bara använt vagn på resor till en 3 åring. Dottern är nu 3,5 och henne skulle jag absolut inte sätta i en vagn längre...behövs inte. Men hänger här iaf. Fast jag inte har vagnbarn
    Jag vill med hänga här mitt intresse för bugaboo är lika stort nu som när barnen var små Drömmer..
    Kram
  • thj
    Becka 77 skrev 2010-11-24 12:45:01 följande:
    Hej, Har en frog och har hittills bara använt sittdelen. Men köpte en extra ram för att kunna använda liggdelen parallellt som extrasäng när vi är borta. Märkte då att de två plastbitarna som ska sitta vid huvud- och fotändan saknas... Går det att få tag på? Eller har ni något förslag på hur jag kan lösa det? Har även en "plastbit" över. Ser ut som den i varukorgen fast smalare. Vad är den till?
    De går att få tag på kostar kanske runt 75-100:-/par Ang plastbiten så kan du slänga bort den :)
    Kram
  • thj
    snöstjärna skrev 2010-11-28 10:03:16 följande:
    Måste få fråga er gurus.

Bugga adaptern till Akta Graco stolarna, funkar det även på äldre Graco? Eller måste det vara nyare modeller.
    En stol som har sån adapter i bilen att klicka fast borde det funka på?!
    hej!
    Adaptern funkar allfall på modeller från 05 och fram
    Trevlig advent!
  • thj
    FridaLee skrev 2010-11-30 17:22:37 följande:
    Men visst finns det en graco adapter till bee + också?? Kommer antingen köpa logico s eller tario (samma stol) men vill ju ha den på bee +.
    Det finns akta graco adapter det vat jag /kram
  • thj
    Kaerlighet skrev 2010-12-05 17:06:46 följande:
    Ååh, nu har vår fina bugaboo cam Ocean landat hemma hos oss... tyvärr är sambon för trött för att börja bygga ihop den och det är ju cirka 4 veckor kvar tills vår andra dotter kommer... men... jag vill ju NU! :)
    Ohhh den är ju så fin varför har jag ingen bebbis..
    Bilder skulle uppskattas

Kram
  • thj
    Kaerlighet skrev 2010-12-05 22:56:07 följande:
    Den är fantastiskt fin!
    Jag övertygade sambon om att bygga ihop den med mig... Fick lura med lite glögg och handrullat marsipangodis, men ooh, nu står den här och är redo!
    Lägger upp en bild i morgon så jag har lite bättre ljus och färgerna syns ordentligt. Så himla nöjd! 
    Ohh vad kul :) kan se framför hur fin den är,vilken lycka!
    Ser fram emot bilden
    Kram/j
    Joddan skrev 2010-12-05 21:15:03 följande:
    Någon som hört något om när syskonvagnen kommer? Mer specifikt än i "vår" alltså
    Ska se om jag kan få en glutt på framtiden :)
    Kram/J
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21