• thj

Bugaboo-tråd nr 21

Kajsan skrev 2010-12-13 16:44:32 följande:
    Haha, jag har ju ingen bäbis heller, men jag kan nog klämma ner henne i en åkpåse ivarjefall

Jag tror det står mellan offwhite, sand eller rosa. eller kanske...svart?
    jag gick på nåder i somras på semestern när jag tryckte ner Eddie i sin fina Bee+ i offwhite "älskar den"
    Kram/J
    Framgång är att få det man vill ha -Lycka är att vilja ha det man får!
  • thj
    Sirapshjärnan skrev 2010-12-14 08:54:30 följande:
    Pasanda: Jag är (som någon skrev ovan) inte heller nöjd med varukorgen. Tycker att den är liten och svåråtkomlig (även med sittdelen på) jämfört med många andra vagnar. Hade jag bott på landet skulle jag satsat på en annan vagn. Körde den på grusvägar i somras och det var helt klart inte behagligt för någon inblandad. Funkar bra på välplogad snö men om det har snöat mycket eller är moddigt tar jag vår gamla gamla emmaljunga istället. Tycker dock att vagnen är perfekt som cityvagn och det är så vi använder den.
    Vad olika det kan va jag bor på landet och har kört på grusvägar dagligen i 4-5 år och det har gått super.
    Innan jag köpte min första bugaboo så har jag gått igenom såååå många vagnar att jag inte vågar säga hur mångaaa "på gränsen till sinnessjukt" efter min första Cameleon så POFF var mitt byta vagn all the time begär borta!! Bugaboo har precis allt det där jag behövt! Visst kan man behöva en terrängvagn vid tufft väglag med mycket oskottad snö,men säg den vagn som tar sig fram i snöstorm med drivor av snö!

Nu har jag inga vagnbarn längre,drömmer om ett par sladdisar men det blir nog bara drömmar

Kram alla
  • thj
    Katjan skrev 2010-12-14 12:02:13 följande:
    Kommer Donkey komma under våren eller hösten? Tycker att kan har hört så olika.
    Inget är spickat än,så det finns faktiskt inget besked ännu,jag hoppas den kommer  framåt vår kanten
  • thj
    Sirapshjärnan skrev 2010-12-14 12:27:20 följande:
    Haha ja verkligen! Jag har inte haft en massa vagnar så jag har väl bara haft tur med mina vagnköp. Hade en Kronan förra vintern som var som en pansarvagn och tog sig fram oavsett väglag. Helt fantastisk! Men den blev jättetung framåt vårkanten när snön smälte och dottern blev tyngre...

Ochdu,  drömma ska man göra!!
    Kram
  • thj
    Asereht skrev 2010-12-14 13:24:43 följande:
    Nu vet ju jag vem säljaren är (och bumperbarskyddet är tillverkat av mig) så jag kan säga att det som finns att anmärka på anges i annonsen, hon är inte en sån som skulle mörka problem. Lite rost brukar man få bort med Autosol (har jag för mig att det heter).
    Säger som du :)
  • thj
    Tant Pruselius skrev 2010-12-19 10:21:47 följande:
    Jag befarar att jag blivit blåst på en bee+ från Sundsvall med annons undertecknare m.v eller mj mins inte.... Hoppas att så ej är fallet för även om jag ej kan få pengarna tillbaka så ack vad jag ska ligga iiiii ....
    Nej....så fruktansvärt!!
    Kram till dig och hoppas du har fel och att den kommer fram till dig!
  • thj
    MissR skrev 2010-12-19 18:01:52 följande:
    Vad kostar et nytt orginal regnskydd till bugaboo cam?
    165:- tror jag eller var det 220:- någonstans där var det
    Kram
  • thj

Tjejer
    Vilka fina Ltd sufletter det kommer 2011 är säker på att det kommer bli ett underbart Bugga År!
    Framåt hösten kommer förhoppningsvis Donkey m.mm..

Vilka är era önskemål på sufletter och baser?

Kramelikram

• thj
    Fröken Småland skrev 2010-12-31 10:20:29 följande:
    herjazz: det kommer nya färger till Bee också Tungan ute
    Hihi kan jag väl kanske måste bara efterkolla lite,men  ni kommer inte bli besvikna det lovar jag
    Joddan skrev 2010-12-31 10:23:54 följande:
    Om lila kommer skaffar jag bee+ eller CAM igen LOVAR! Fast det gör jag nog ändå

Kommer inte donkey fören till hösten thj? Så fall får jag ta en annan syskonvagn... Trodde den skulle komma till våren.
    Väljer mellan donkey, duett och en Phil and Ted..... Måste ha en med smaaaaalt chassi
    Du vännen kommer få köpa båda igen

Ska inte svära i kyrkan med du vet att UJ kommer med två nya syskonvagnar Skäms
  • thj

Helt ärligt så tyckte jag inte bugaboo cameleon var så snygg första gångerna jag såg den heller,men nu älskar jag designen på den.
    Tror man får ge Donkey lite tid att smälta till snygg Om inte annat så har den ju allt jag söker hos en syskonvagn ...

Jag gillar den redan nu

Kram

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21