• Xst

Bugaboo-tråd nr 21

Alisa skrev 2010-04-14 14:22:55 följande:
    Haha! Visste att jag kunde få ett oberoende, objektivt, neutralt men ffa givande svar som lät precis som jag ville!!!  
    Varsågod ! Glöm inte kräva att karln gör om halva vardagsrummet till en barnvagnsparkering
  • Xst
    straw2008 skrev 2010-04-14 20:38:27 följande:
    HAHA nää en sliten blekt svart fleece,så sliten så att kantbanden är lila :O) med sladdriga gummisnoddar.
    Försöker du ge mig mardrömmar?
  • Xst
    LR75 skrev 2010-04-15 08:50:59 följande:
    men vadå, det är ju jätte snyggt med hängig sliten svart fleece och lila kanter
    *känner ögonen rulla bak i huvudet och svimmar med ett platt fall till golvet*
  • Xst
    straw2008 skrev 2010-04-15 10:07:51 följande:
    Min man undrade häromdagen hur man bara KAN bry sig så mkt om vad andra har för vagnar (syftade på att jag kommenterar alla slitna svarta fleecar och 4-hjuliga emmaljunga). Öh inget svårt alls liksom, mitt intresse :O) Jag är så hemsk, jag tycker nästan barnet blir sötare i en bugga
    Hehe.. ja jag står på din sida. Enda stället jag kan tänka mig en gammal EL på är vid stallet Vagnar som bott hos mig har nog tom lämnat mig fräschare än vad de kommit ibland Är pedant med vagnar Tanken på slitna tyger.. får mig att vilja.. urk!
  • Xst
    straw2008 skrev 2010-04-15 11:00:29 följande:
    Jag vet jag är exakt likadan, vår bee ser sprillans ny ut medens väninnans är supersliten (min är 1,5 år gammal hennes 6 månader men bara använd till 2 resor, jag använder min flitigt VARJE DAG). Enbugga med vinterhjul funkar i stallet :O)
    Njae, inte när man går i de ckliga smutsiga skogarna över stock och sten med häst på släp. Då funkar faktiskt en EL Buggan kan ju bli smutsig
  • Xst
    Delira skrev 2010-04-16 12:11:30 följande:
    Det finns ingen risk att stödskenorna går sönder i sittdelen, det går ju inte att få ur?
    ryggskenorna ska vara kvar i maskin De håller.
  • Xst
    Kajsan skrev 2010-04-16 14:48:06 följande:
    Äh men för fan! Nu har dottern öppnat ett mörkrött nagellack och HÄLLT UT hela flaskan inuti min Bugabooväska. Jag skojar inte. Jag har försökt torka ur med våtservetter, och sen får jag väl bada väskan i aceton. Men allvarligt,vad är oddsen? jag är bara glad att jag inte hade den i vitt skinn, då skulle jag gråta blod.
    Fyyy.. minns när vår tjej hällde ut lila nagellack i vår vita soffa
  • Xst
    Kajsan skrev 2010-04-16 15:06:51 följande:
    Ja, ok, det var ju några snäpp värre minst sagt .-D
    Som tur var IKEAsoffa så bara köpa ny klädsel den vita klädseln ligge rpå 600-700 så lite billigare än väskan.
  • Xst
    daniels baby skrev 2010-04-19 21:20:24 följande:
    om jag vill köpa en Cam/frog alltså frog chassi men allt annat från cam enligt säljaren, ny cam sittdel samt en frog basklädsel extra,sitter verkligen båda baserna bra oavsett om det är en frog eller cam ram? hoppas ni förstår min knäppa fråga.  å sen vilken liggdel köper jag då till den? förstår nu medans jag skriver att jag måste fråga säljaren vilken ram det är =) men ni kanske kan ge mig lite mer kött på benen!
    Carmram = Camklädsel
    Frogram = Frogklädsel
  • Xst
    Miss Boring skrev 2010-04-20 08:33:57 följande:
    Camklädsel KAN ju användas på Frog men är lite för stor... Tvärtom är nog helt omöjligt? Grundprincipen är ju som du skriver, klädseln följer vilken ram man har!
    Kan om man inte har smak Våga vägra hängig klädsel
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21