Bugaboo-tråd nr 21
För övrigt så skrev jag ett syrligt meddelande till Fruugo och berättade vad jag tyckte om deras metoder och självklart säljer de nu dynan till mig ändå, trots förlusten
Jaha då blir man bugabooägare på söndag då
får väl flytta in här nu.
Nu är min vagn hemma så idag tar vi premiärtur ![]()
Hej alla Buggaproffs...
Har ett problem, efter en solig dag ute med kaffetermosen i varukorgen så har det blivit ett problem. Kaffetermosen läckte och nu är det stora fläckar. Hur gör jag rent på smidigast sätt?

Skapade en egen tråd för min fråga, men kanske bättre jag ställer den i bugaboo tråden
Har gått och spanat på åkpåse 7 A.M Le Sac Igloo. Var idag i butik för att ta mig en närmare titt på den, snygg och praktisk kan jag konstatera! MEN så sa butiksbiträdet att den inte passar så jättebra i en bugga (hon hade ingen egen erfarenhet utan hört av andra kunder). Är det någon bugaboo ägare som har en sådan åkpåse som kan berätta hur den passar vagnen?? Expediten medande på att bugaboo har en liten sittdel och att åkpåsen skulle blir för stor. Jag har ännu inte satt på sittdelen så att proiva i affären var ju inte möjligt tyvärr.
Dessutom undrar jag vad ni andra tror om färgen på denna som är i cafe/brun, har grå och svart färg på vagnen.
Såg annars att en butik hade rea på en bugaboo bee åkpåse dvs den gamla varianten, ringde och frågade och den skulle tydligen passa en cameleon. Men den kanske är för kall nu för vintern då jag läst att andra upplever bugaboos egna åkpåse som ganska tunn,