• Xst
    straw2008 skrev 2010-05-04 10:49:05 följande:
    ?? va?
    Ja står att det är en cameleon 2010, med gamla chassit
  • Xst
    LillaMiss Piggy skrev 2010-05-09 13:59:59 följande:
    En bekant är ute efter en beg bugga. Ser på blocket att folk annonserserar sina 08or till enligt henne skyhöga priser även fast dom har tillbehör Obs ej mina anonnser * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_beigh_fint_s... * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon__08... * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_08_chassi_fr... * www.blocket.se/stockholm/Bugaboo_Cameleon_08_... VAd tycker ni? höga eller rimliga priser?
    Höga särskilt den för 9!
  • Xst

jag förstår inte hur man vill ha sin telefon på vagnen. Jag vill ha den på MIG. Dvs i min ficka, handväska eller i sin hållare på armen. Skulle aldrig våga sätta en 6-7000 kr telefon i en plastbit på min vagn

• Xst

Ska man ens ha silikonskalet på om man fäster den i hållaren? Ska man inte ha telefon direkt?

• Xst
    Läängtar skrev 2010-05-12 09:51:05 följande:
    Själva höljet till hållaren är ju i silikon
    Okej.
  • Xst
    LR75 skrev 2010-05-12 21:48:59 följande:
    ja, man hade det ju på känn. men den som köpt vagnen borde ju kunnat spåra personen med hjälp av kontonumret? så j-vla tråkigt när folk håller på sådär...fy för såna människor.
    Polisanmälan: De spårar kontonummer och även ipadress som använts osv. De hittar puckot sen får man väl se om det läggs ner på brist på bevis.. tyvärr vanligt.
  • Xst

Gamla chassit ersattes hösten 07 med det med "klämmor" så är det gamla chassit tror jag inte hon precis köpt det förra året för nog ingen affär som säljer dem ännu. Så tror hon bluffar om den. Hon kanske bytt nån del 2009. Har du annonsen?

Jesli skrev 2010-05-13 21:29:11 följande:
    Hej på er om jag ska köpa en bugaboo cameleon hon säger det är en 09:a men med gamla chassit ej det svarta vad skiljer dem åt? jag är helt ny på denna vagn behöver råd o tips kan inte åka och kolla utan måste få den skickad då vi bor så långt ifrån - törs jag det?
  • Xst
    LR75 skrev 2010-05-14 20:50:30 följande:
    vart finns det en offwhite suffla när man behöver den som mest??? dagens i-landsproblem.
    tradera?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21